Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Metal skriver: Hjemmeside?
Hjemmeside?
Loa skriver: Jeg har netop bestilt to fantastiske kugletæpper.. Et i farven på billedet til isabellas værelse og et i grønnenuancer og med lidt sort i, til stuen.. Nøj hvor jeg glæder mig til at modtage dem
Jeg har netop bestilt to fantastiske kugletæpper.. Et i farven på billedet til isabellas værelse og et i grønnenuancer og med lidt sort i, til stuen.. Nøj hvor jeg glæder mig til at modtage dem
Super flot! Tror også jeg er nødt til at eje sådan et, når vi flytter
Jeg syntes aldrig jeg bruger penge på "pjat", men i går bestilte jeg en pung og en taske. Tror aldrig jeg selv har købt en taske før?
Tasken skal bruges som pusletaske, men kan også bare bruges til hverdag, men pungen er 100% selvforkælelse
Babydrøm skriver: Super flot! Tror også jeg er nødt til at eje sådan et, når vi flytter
Aalborg_Pigen skriver: Ja hvad har du sidst købt til dig selv, som "ros, anerkendelse, forkælelse, hygge osv" til dig selv. Jeg har købt en kjole fra HM (se billedet nedenfor) En foundation, et par legginsshorts og en kjole fra Vero Moda. Vedhæft gerne billeder Så man kan blive shoppinginspireret.. FARLIGT!
Ja hvad har du sidst købt til dig selv, som "ros, anerkendelse, forkælelse, hygge osv" til dig selv.
Jeg har købt en kjole fra HM (se billedet nedenfor)
En foundation, et par legginsshorts og en kjole fra Vero Moda.
Vedhæft gerne billeder Så man kan blive shoppinginspireret..
FARLIGT!
Noget så "kedeligt" som en sportbh
Men ja, det er vigtigt at huske at forkæle sig selv en gang imellem
Ej sådan nogle vil jeg gerne have! Jeg er så vild med dem. Hvad måtte du af med for dem?
Jeg har købt et par Nike Pro tights fra Zalando Eeeelsker at købe nyt træningstøj til mig selv!
emmagirl skriver: Jeg har købt et par Nike Pro tights fra Zalando Eeeelsker at købe nyt træningstøj til mig selv!
De er godt nok fine!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128