EnGodMor skriver:
Du har så meget ret i alt du skriver
Man skal faktisk nærmest stå skoleret og give en forklaring på hvorfor man vælger og passe sit barn hjemme, enten til det starter i børnehave, eller hvis man vælger at holde dem helt hjemme til skole alderen.
For 20 år tilbage og længere endnu var det fuldstændig normalt at Gøre sådan med at passe børn hjemme. Og straks nu om dage ser dfolk ondt på en når man vælger det
Ja jeg forstår det ikke.
Men jeg tror også der er mange der tænker; Gider de ikke arbejde, vil de hellere bare være derhjemme?
Og så er der dem der er jaloux over at de ikke kan gå hjemme selv.
Men det er vel også en del fordi der er så mange der klager over at de ikke kan finde arbejde, og så måske nogen mener at det er at tage den lette løsning. (mærkelige mennesker)
Jeg vil også helst gå hjemme, så jeg håber da at jeg kan det når jeg får børn. Lige nu "går" jeg hjemme med to på 14uger og 17måneder, og det er bare skønt at være hjemme og tage det i sit eget tempo, opleve alle deres sjove små påfund i løbet af dagen.
Det er skønt at være sammen med ungerne hver dag, og ja selvfølgelig skal de være sammen med andre børn, men det behøver de ikke være i Dp eller vs for. 
Anmeld