mit1barn skriver:
For at være helt ærligt, vill jeg som forælder tænke at du ikke kunne passe på mit barn, når du ikke engang kan passe på dig selv.
Ingen ved, hvor mange år siden det det var at du cuttede, det kan være 2 månder siden og det kan være flere år siden.
Det er dejligt at du har det godt, men jeg ville helt klart få gjort noget ved de ar.
Mmmhhh... måske du kunne sende et forældre brev rundt, vhor du kort fortalte at du havde en svær periode og derfor har du cuttet, men du har det godt nu.
Alligevel synes jeg ikke det er en god ide, da du måske ikke har lyst til at dele hele tit pritavliv med din arbejdsplads?
Det er godt du har det godt nu, men som forældre ville jeg være bekymret for om du ville kunne passe på mit barn.
(pst. det skal lige siges at jeg ingen børn har:-))
Tak for dit ærlige svar 
Nej, jeg har nemlig ikke lyst til at alle skal vide det, og gå og tænke over det.
Og lige præcis er problemet jo at man ikke kan se hvor længe siden det er. Man kan se at der ikke er sår på, og at arrene er gået fra at være røde til hvide, men det gør de vist rimelig hurtigt tror jeg. Og hvis folk skal vide jeg har gjort det, skal de i hvert fald også vide at det ikke var i sidste måned.
Anmeld