Hjælp til børnevenlig uddannelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

stjernehimmel

lotchen skriver:

Kontor, sekretær, dagvagt hjælper/assistent, delikatesse, fabrik, socialrådgiver, rengøring, serrviceassistent, pædagog, speditør, diætist, ergoterapeuter, fysioterapeut, IKKE sygeplejerske :-), lærer.

Hvis man ikke brænder for det skal man holde sig langt væk fra socialrådgiver og andre der har med menneskers liv og velbefindende at gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

bobbles

stjernehimmel skriver:

Hvis man ikke brænder for det skal man holde sig langt væk fra socialrådgiver og andre der har med menneskers liv og velbefindende at gøre...

og hvad mener du med det? Du kan give mig gode råd til det tråden handler om, alt andet negativt kan du godt pakke væk..

Anmeld

30. maj 2014

bobbles

Michella2 skriver:

Laborant uddannelsen?

mine skoletider er 8:15 til senest 13:45

og arbejdstiderne plejer at lgge 07:00 til 15:00 :-)

kan selvf variere fra arbejdsplads til arbejdsplads..

det er jeg desværre ikke faglig klog nok til

Anmeld

30. maj 2014

stjernehimmel

bobbles skriver:

og hvad mener du med det? Du kan give mig gode råd til det tråden handler om, alt andet negativt kan du godt pakke væk..

ROLIG NU!!!

Jeg mener at hvis man ikke brænder for disse fag, skal man ikke gå den vej.... det kræver en kæmpe portion psyke, som man ofte går hjem med dårlig samvittighed fra pga der hverken er til, penge eller muligheder nok til at gøre arbejdet så godt som man gerne vil...

man skal både ha hjertet og hjernen med, og ikke gøre det pga løn og arbejdstider.... for det kommer bestemt til at smitte af på det arbejde man levere....

Forståeligt at du skal finde noget der passer ind, har selv stået der og det er slet ikke nemt.... 

og det er bestemt ikke blevet nemmere... men selvom det er vigtigt at finde noget der passer ind, så er det lige så vigtigt at finde noget DU brænder for....

At du glæder dig til at komme på job.

Anmeld

30. maj 2014

Laulund87

bobbles skriver:

Synes du skal skrive ordentligt hvis du forventer nogle råd..

Det er da rigtigt at man skal være interesseret og brænde for jobbet, hvis man skal arbejde med mennesker..

Anmeld

30. maj 2014

TNBC

bobbles skriver:

at hvis du ikke brænder for at arbejde med mennesker, skal du ikke arbejde med mennesker.

Anmeld

30. maj 2014

LinLin

bobbles skriver:

Rigtigt træls måde at svare på...

Er helt enig i at det sidste man skal arbejde med -uden at have egentlig interesse i det - er menneskers trivsel/helbred/udvikling!

Noget med tal eller ord (=kontor?) - de mærker ikke hvis du alligevel ikke rigtigt gider dem

Anmeld

30. maj 2014

bobbles

Laulund87 skriver:

Synes du skal skrive ordentligt hvis du forventer nogle råd..

Det er da rigtigt at man skal være interesseret og brænde for jobbet, hvis man skal arbejde med mennesker..

Der blev så heller ikke skrevet pænt til mig den anden vej!

Anmeld

30. maj 2014

bobbles

LinLin skriver:

Rigtigt træls måde at svare på...

Er helt enig i at det sidste man skal arbejde med -uden at have egentlig interesse i det - er menneskers trivsel/helbred/udvikling!

Noget med tal eller ord (=kontor?) - de mærker ikke hvis du alligevel ikke rigtigt gider dem

Prøv at læs tråden igennem så ville du kunne læse at jeg IKKE kan få min kontor uddannelse som jeg er i gang med.

Anmeld

30. maj 2014

stjernehimmel

bobbles skriver:

Der blev så heller ikke skrevet pænt til mig den anden vej!

Det er jo som du tolker det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.