Hjælp til børnevenlig uddannelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.054 visninger
40 svar
49 synes godt om
30. maj 2014

bobbles

kan i nævne nogle uddannelser hvor man kan få et arbejde som er børne venlige arbejdstider, da min mand arbejder 3. holdsskift så skal have fundet et arbejde hvor man arbejder f. eks 7-15 så jeg har mulighed for at hente børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

MsDane

bobbles skriver:

kan i nævne nogle uddannelser hvor man kan få et arbejde som er børne venlige arbejdstider, da min mand arbejder 3. holdsskift så skal have fundet et arbejde hvor man arbejder f. eks 7-15 så jeg har mulighed for at hente børn

Jeg er lægesekretær og arbejder 7-14.30 (14.00 om fredagen)

Anmeld

30. maj 2014

TNBC

bobbles skriver:

Er det ikke bedre at finde en uddannelse, med et arbejde man har lyst til, i stedet for at tænke på tiderne? Det kan man jo altid finde en løsning på, og der kommer jo til at gå noget tid, før du overhovedet skal ud i arbejde.

Anmeld

30. maj 2014

mortilsilke

Nu vælger jeg dog ikke arbejde efter tider, men hvad jeg ønsker - og jeg starter efter barsel engang - i 2015,

som sosu hjælper, derefter assistenten og når jeg er færdig med dem søger jeg ind som socialrådgiver 

Men jeg ville sige fx lægesekretær, kontor arbejde og lign. 

Anmeld

30. maj 2014

bobbles

Yurie skriver:

Er det ikke bedre at finde en uddannelse, med et arbejde man har lyst til, i stedet for at tænke på tiderne? Det kan man jo altid finde en løsning på, og der kommer jo til at gå noget tid, før du overhovedet skal ud i arbejde.

Hvis vi ikke har noget netværk der kan hjælpe os med børnene så nej så er det ikke en mulighed. Jeg skal have et arbejde og tjene nogle penge så mine børn kan få mad på bordet

Anmeld

30. maj 2014

TNBC

bobbles skriver: