SandraXOXO skriver:
Sex mellem mor og far er kærlighed (ja forudsat at de elsker hinanden, hvilket jeg lige tillader mig at gå udfra)
Sex mellem fremmede er jo ikke kærlighed. Og i min logik vil en far der elsker sin baby nok ta mere hensyn til baby end en mand der bare lige vil ha et hurtigt knald med en tilfældig gravid.
Jeg forstår ikke hvorfor du ændrede dit første svar til dette. ?
Men ok, hvis du prøver at overbevise mig om at alle gravide da bare skal knalde med alle de fremmede mænd de kan komme i nærheden af så spar på krudtet, for min mening er tydelig og ændre sig ikke af at du bliver grov. Accepter dog at nogle kun har lyst til sex med en de elsker og at nogle har lyst til at adskille de to ting. 
Nogle synes det er forkert når man har en baby i maven og andre synes det er ok.
Der blev spurgt om de forskellige meninger og jeg gav min tilkende. Det er ærligtalt lidt irriterende at du altid prøver at få folk til at fremstå som snerpede i debatter om sex hvis de ikke lige ligger i med gud og hver mand. Nogle af os nyder at være monogame, det er ikke noget du behøver redde os fra!
Altså, nu SKAL man jo ikke have sex med alt og alle, bare fordi man går i en swinger-klub. Min kæreste og jeg er 100% monogame, men har da stadig været afsted et par gange.. Fordi .. Ja, det er sjovt at være i et miljø, hvor der foregår sex overalt omkring én, også selvom man ikke nødvendigvis deltager. Faktisk vil jeg sige, jeg plejer at være mere tændt, når vi kommer hjem igen, end jeg reelt er, når vi er i sådan en klub, også selvom vi har moret os i klubben. Og vi er * aldrig* blevet kigget skævt på, selvom vi kun er sammen med hinanden.
Det fantastiske ved en swinger-klub er netop, at der faktisk er plads til alle, så længe de også selv giver plads til alle. Det betyder, at selvom man ikke lige er til at gøre det med ham derovre, så må man gerne være der alligevel. Faktisk er det helt accepteret, slet ikke at have sex overhovedet, hvis det ikke lige er dér, man er mentalt den aften (det ved man måske først, når man er der?). Fuldstændig lige som det er accepteret, hvis man faktisk ikke bestiller andet end at b*lle hele aftenen.
Og lige præcis derfor tror jeg, at TS vil have en udmærket aften, hvis hun tager afsted med sin kæreste. Hvad de så vælger at bruge aftenen på, kommer jo ikke os andre ved - men Tucan er en fin klub, der er et fornuftigt regelsæt, og der er absolut ingen krav om, at man ikke må være gravid og glad for det :-) Som jeg oplevede klubben ville du og din kæreste overhovedet ikke blive set skævt til - Så afsted med jer, når tiden er rigtig, og husk at snakke godt igennem på forhånd, hvad der er acceptabel adfærd for jer, og hvor jeres grænser går.