tucan swingerclub og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

modesty

Carina:-) skriver:

Jeg må indromme jeg synes det er lidt AD at man kan tænde på andre gravide damers maver-

Forstår det godt når pigen ikke er gravid,men når hun er det er hun sådan lidt "helle" i min verden og det erlidt ulækre mænd der står og savler...

Altså ikke hvis det er ders egen kone,men sådan en fremmed kvinde med stor mave med en sparkende baby i...Ja sorry men foj altså 

Okay, det synes jeg så ikke. 

Sex handler om livslyst, fertilitet, artens videreførelsel. Det er noget af det allermest naturlige - ligesom en gravid mave er. Det bliver næsten ikke mere grundlæggende instinktivt end at tænde på en gravid mave. Maven er jo tydeligt tegn på kvindens fertilitet og dermed bliver mandens chancer for at videregive sit DNA højnet.

Synes det er synd at sex skal ses på som noget skamfuldt og fy-agtigt blot fordi kvinden bærer et flot bevis på at hun - tja - har haft sex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Okay, så det er dit eget fuldstændigt subjektive, værdiladede syn på sagen. Skulle bare lige være sikker.

Far tager hensyn til baby??? LOL, du mener simpelthen seriøst at baby vil kunne mærke en mand der giver den ordentligt gas? Fordi det gør fædre aldrig med deres gravide koner? Det skal jeg vist lige have fortalt min mand...

Sex mellem mor og far er kærlighed (ja forudsat at de elsker hinanden, hvilket jeg lige tillader mig at gå udfra)
Sex mellem fremmede er jo ikke kærlighed. Og i min logik vil en far der elsker sin baby nok ta mere hensyn til baby end en mand der bare lige vil ha et hurtigt knald med en tilfældig gravid.

Jeg forstår ikke hvorfor du ændrede dit første svar til dette. ?
Men ok, hvis du prøver at overbevise mig om at alle gravide da bare skal knalde med alle de fremmede mænd de kan komme i nærheden af så spar på krudtet, for min mening er tydelig og ændre sig ikke af at du bliver grov. Accepter dog at nogle kun har lyst til sex med en de elsker og at nogle har lyst til at adskille de to ting.

Nogle synes det er forkert når man har en baby i maven og andre synes det er ok.

Der blev spurgt om de forskellige meninger og jeg gav min tilkende. Det er ærligtalt lidt irriterende at du altid prøver at få folk til at fremstå som snerpede i debatter om sex hvis de ikke lige ligger i med gud og hver mand. Nogle af os nyder at være monogame, det er ikke noget du behøver redde os fra!

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Sex mellem mor og far er kærlighed (ja forudsat at de elsker hinanden, hvilket jeg lige tillader mig at gå udfra)
Sex mellem fremmede er jo ikke kærlighed. Og i min logik vil en far der elsker sin baby nok ta mere hensyn til baby end en mand der bare lige vil ha et hurtigt knald med en tilfældig gravid.

Men ok, hvis du prøver at overbevise mig om at alle gravide da bare skal knalde med alle de fremmede mænd de kan komme i nærheden af så spar på krudtet, for min mening er tydelig og ændre sig ikke af at du bliver grov. Accepter dog at nogle kun har lyst til sex med en de elsker og at nogle har lyst til at adskille de to ting.

Nogle synes det er forkert når man har en baby i maven og andre synes det er ok.

Der blev spurgt om de forskellige meninger og jeg gav min tilkende. Det er ærligtalt lidt irriterende at du altid prøver at få folk til at fremstå som snerpede i debatter om sex hvis de ikke lige ligger i med gud og hver mand. Nogle af os nyder at være monogame, det er ikke noget du behøver redde os fra!

Jeg er ligeglad med om du er monogam eller ej. Og jeg er ikke ude på at omvende nogen - jeg er ude på at skabe forståelse og tolerance mellem mennesker, og dit indlæg lugter af alt andet end.

Det jeg stejler over, er det dybt ulogiske i argumentet at far elsker blidt og sødt med mor, mens en fremmed mand hamrer derudaf. Det passer simpelthen ikke - hverken det ene eller det andet.

Måske i dit soveværelse - men ikke i mange andres, og heller ikke i swingerklubberne. Deraf - hav forståelse og tolerance for andres livsvalg.

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

modesty skriver:

Okay, det synes jeg så ikke. 

Sex handler om livslyst, fertilitet, artens videreførelsel. Det er noget af det allermest naturlige - ligesom en gravid mave er. Det bliver næsten ikke mere grundlæggende instinktivt end at tænde på en gravid mave. Maven er jo tydeligt tegn på kvindens fertilitet og dermed bliver mandens chancer for at videregive sit DNA højnet.

Synes det er synd at sex skal ses på som noget skamfuldt og fy-agtigt blot fordi kvinden bærer et flot bevis på at hun - tja - har haft sex.

Ja jeg ved godt jeg er lidt sart 

Men det er nok også fordi jeg betragter det at hun bærer et barn som at hun ja ..er helle..At hun bærer noget uskyldigt og det skall ikke tilsmudses af en liderlig fremmed mand 

Det far og mor har sammen i sengen under graviditet er ikke i nærheden af det man har i en swingerklub- det er kærlighed og omhed hvor imod det andet er liderlighed og ikke en dyt andet. 

Eller sådan er det ihvertfald i min verden .

Jeg kunnesagtens se mig selv i en swingerklub ,men på ingen måder imens jeg evt var gravid da der er det kun de mandlige læger der må pille mig forneden  og ja 0g så min mand self. 

Anmeld

26. maj 2014

Loan

Må hellere rydde soveværelset og skælde manden ud for ikke at være den hensynsfulde blide elsker, men tvært imod kan og vil give mig lige det jeg vil have, når jeg vil i præcis det tempo jeg forlanger.

Jeg synes det vigtigt i lytter til jer selv, i kan jo altid planlægge et besøg hvor i bare kigger og får mærket efter om det er noget for jer, herhjemme snakkede vi selv om at prøve det men det blev ved snakken da mit bækken begyndte at drille, men absolut om jeg ikke gerne vil prøve at komme afsted, det bliver så bare ikke som gravid i denne omgang.

Anmeld

26. maj 2014

Phoenix

Hvad du gør med dit liv, må du jo selv om. 

Hvis jeg dog skulle give mit besyv med, ville jeg sige du skulle vente til du har fået barnet. 

Anmeld

26. maj 2014

Hugoline.

Den der med at sex mellem mor og far er bedre for baby, fordi den kan mærke kærligheden er lidt sjov. Baby er jo ligeglad og med mindre mor har komplikationer, sker der ikke noget ved "hård" sex.

Jeg er ikke swinger, men jeg tror mange mænd er tiltrukket af gravide kvinder. De er jo indbegrebet af frugtbarhed, og det tænder mange mænd. Det er bare tabu at tænde på en fremmed gravid.

Men jeg synes det er moralsk forkert at dyrke sex med en masse fremmede under en graviditet, men det er min holdning, måske fordi jeg ikke selv dyrker den livsstil og ikke tænder på den. Gravid eller ej.

Anmeld

27. maj 2014

Chellie

SandraXOXO skriver:

Altså, nu SKAL man jo ikke have sex med alt og alle, bare fordi man går i en swinger-klub. Min kæreste og jeg er 100% monogame, men har da stadig været afsted et par gange.. Fordi .. Ja, det er sjovt at være i et miljø, hvor der foregår sex overalt omkring én, også selvom man ikke nødvendigvis deltager. Faktisk vil jeg sige, jeg plejer at være mere tændt, når vi kommer hjem igen, end jeg reelt er, når vi er i sådan en klub, også selvom vi har moret os i klubben. Og vi er * aldrig* blevet kigget skævt på, selvom vi kun er sammen med hinanden.

Det fantastiske ved en swinger-klub er netop, at der faktisk er plads til alle, så længe de også selv giver plads til alle. Det betyder, at selvom man ikke lige er til at gøre det med ham derovre, så må man gerne være der alligevel. Faktisk er det helt accepteret, slet ikke at have sex overhovedet, hvis det ikke lige er dér, man er mentalt den aften (det ved man måske først, når man er der?). Fuldstændig lige som det er accepteret, hvis man faktisk ikke bestiller andet end at b*lle hele aftenen.

Og lige præcis derfor tror jeg, at TS vil have en udmærket aften, hvis hun tager afsted med sin kæreste. Hvad de så vælger at bruge aftenen på, kommer jo ikke os andre ved - men Tucan er en fin klub, der er et fornuftigt regelsæt, og der er absolut ingen krav om, at man ikke må være gravid og glad for det :-) Som jeg oplevede klubben ville du og din kæreste overhovedet ikke blive set skævt til - Så afsted med jer, når tiden er rigtig, og husk at snakke godt igennem på forhånd, hvad der er acceptabel adfærd for jer, og hvor jeres grænser går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.