tucan swingerclub og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Chellie

Sex under graviditet er jo ikke farligt, og baby er ligeglad. Den kan jo ikke se, hvem du hygger med.. Så, så længe du og din partner i øvrigt er ok, og har styr på hinanden og jeres interne regelsæt, så skal I da bare nyde at kunne tage afsted nu, før Bebs kommer..

Jeg ville i hvert fald ikke kigge skævt til en gravid, hvis jeg mødte en i en swingerklub.. 

Et lidt frækt spørgsmål, som måske også bør tages med i overvejelserne: I, der mener det er en skidt ide, er I swingers eller monogame? Kan det måske være med til at farve jeres syn på sagen? Dem, der kommer i swinger-klubber, er jo vant til at være der, og møde alle mulige mennesker. Men hvis man ikke selv er vant til at komme i sådan en klub, og har det .. Ja, frisind, som følger med, kan ens holdning måske være farvet af netop dét?

Ikke, at der er noget galt med det ene eller det andet, jeg tænker bare, at hvis TS vælger at tage afsted, er det jo stadig kun de folk, der faktisk er i klubben, som TS reelt skal forholde sig til - og de folk (gætter jeg på) er ligeglade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

mortilsilke

Jeg synes det er et no-go når man er gravid, jeg har også bare den tanke at jeg synes det er underligt når man er gravid.

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Chellie skriver:

Sex under graviditet er jo ikke farligt, og baby er ligeglad. Den kan jo ikke se, hvem du hygger med.. Så, så længe du og din partner i øvrigt er ok, og har styr på hinanden og jeres interne regelsæt, så skal I da bare nyde at kunne tage afsted nu, før Bebs kommer..

Jeg ville i hvert fald ikke kigge skævt til en gravid, hvis jeg mødte en i en swingerklub.. 

Et lidt frækt spørgsmål, som måske også bør tages med i overvejelserne: I, der mener det er en skidt ide, er I swingers eller monogame? Kan det måske være med til at farve jeres syn på sagen? Dem, der kommer i swinger-klubber, er jo vant til at være der, og møde alle mulige mennesker. Men hvis man ikke selv er vant til at komme i sådan en klub, og har det .. Ja, frisind, som følger med, kan ens holdning måske være farvet af netop dét?

Ikke, at der er noget galt med det ene eller det andet, jeg tænker bare, at hvis TS vælger at tage afsted, er det jo stadig kun de folk, der faktisk er i klubben, som TS reelt skal forholde sig til - og de folk (gætter jeg på) er ligeglade 

Jeg tænker også at dem der vender tommelfingeren ned, IKKE har sat deres fødder i en swingerklub. Og derfor kan de jo i princippet ikke udtale sig om hvordan andre swingere ville se på den sag.

TS - jeg tror slet ikke at du skal bekymre dig om at der vil blive set skævt til dig. 

Anmeld

26. maj 2014

modesty

SandraXOXO skriver:

Sådan tænker jeg også. Kan ikke lade være med at tænke at baby skal have lov at ligge trygt i fred og ro uden fremmedes 'indtrængen' :-S

Hvis dét er logikken, så er det vel nærmest incest når mor og far har sex med baby i maven? Og hvad så med kvinder som går fra barnets far og finder en ny kæreste mens de er gravide? Er det så også forkert?

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Jeg tænker også at du måske skal forvente at mange mænd ikke tænder på sex med gravide og du derfor kan ende skuffet .

Anmeld

26. maj 2014

VenterVanessa skriver:

Jeg synes det er et no-go når man er gravid, jeg har også bare den tanke at jeg synes det er underligt når man er gravid.

Ja jeg har også sådan at jeg får lidt tics ved tanken om en stor gravid mave og så en eller anden tilfældig der ligger og humper los 

Håber ihvertfald der bliver tænkt i kondom ....

Anmeld

26. maj 2014

modesty skriver:

Jeg tænker også at dem der vender tommelfingeren ned, IKKE har sat deres fødder i en swingerklub. Og derfor kan de jo i princippet ikke udtale sig om hvordan andre swingere ville se på den sag.

TS - jeg tror slet ikke at du skal bekymre dig om at der vil blive set skævt til dig. 

Men selv om man er til swinger,så tror jeg stadig de fleste mænd ikke synes som tanken om en gravid og sex.

Og slet ikke en fremmed gravid -

Anmeld

26. maj 2014

Anonymo

Hugoline. skriver:

Jeg synes det er lidt klamt, og tænker hvis kondomer springer, så du kan risikere en kønssygdom.

Kan man ikke det alligevel? 

Anmeld

26. maj 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Hvis dét er logikken, så er det vel nærmest incest når mor og far har sex med baby i maven? Og hvad så med kvinder som går fra barnets far og finder en ny kæreste mens de er gravide? Er det så også forkert?

Mor og far tænker jeg er noget andet, når Mor og Far har sex er det kærlighed og far ta'r hensyn til Mor og baby. At en fuldstændig fremmed gir den gas er bare frastødende når man er gravid.

Anmeld

26. maj 2014

Christine

modesty skriver:

Du har nok ret. Jeg har ikke sat mine fødder i en sådan club og har heller ikke lyst til det. Så selvfølgelig er min mening farvet af det; JEG personligt synes det lyder forkert at tage derhen som gravid.

Hvad andre tænder på (swingere inkluderet) tror jeg er helt umuligt at gætte på, for det er nok forskelligt. Nogle vil sikkert være ligeglade, nogle frastødte og andre tændte. 

Jeg ved ikke om ts's spørgsmål går mest på om andre i klubben vil synes hun er sexet, eller om spørgsmålet er om baby.dk brugere synes det er moralsk forkert at gå i swingerclub som gravid. Men jeg læste det som om hun spurgte til begge dele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.