Sex under graviditet er jo ikke farligt, og baby er ligeglad. Den kan jo ikke se, hvem du hygger med.. Så, så længe du og din partner i øvrigt er ok, og har styr på hinanden og jeres interne regelsæt, så skal I da bare nyde at kunne tage afsted nu, før Bebs kommer..
Jeg ville i hvert fald ikke kigge skævt til en gravid, hvis jeg mødte en i en swingerklub.. 
Et lidt frækt spørgsmål, som måske også bør tages med i overvejelserne: I, der mener det er en skidt ide, er I swingers eller monogame? Kan det måske være med til at farve jeres syn på sagen? Dem, der kommer i swinger-klubber, er jo vant til at være der, og møde alle mulige mennesker. Men hvis man ikke selv er vant til at komme i sådan en klub, og har det .. Ja, frisind, som følger med, kan ens holdning måske være farvet af netop dét?
Ikke, at der er noget galt med det ene eller det andet, jeg tænker bare, at hvis TS vælger at tage afsted, er det jo stadig kun de folk, der faktisk er i klubben, som TS reelt skal forholde sig til - og de folk (gætter jeg på) er ligeglade 
Anmeld