Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stjernehimmel skriver: Helt ærligt... det tror jeg faktisk de fleste vil tænke
Helt ærligt... det tror jeg faktisk de fleste vil tænke
Det frygter jeg også lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej allesammen ) Har lige et hurtigt spørgsmål. Vi over at besøge tucan wellness, og swinger club. Men jeg gravid i uge 22. Er det frastødende? Og tror i at jeg vil se helt uansvarlig ud.. ? Ved godt at det er et "tys tys" enme men måtte lige hører. Er ret nervøs
Hej allesammen )
Har lige et hurtigt spørgsmål.
Vi over at besøge tucan wellness, og swinger club. Men jeg gravid i uge 22. Er det frastødende? Og tror i at jeg vil se helt uansvarlig ud.. ?
Ved godt at det er et "tys tys" enme men måtte lige hører. Er ret nervøs
Gravide kvinder er jo også seksuelle væsener, så hvorfor ikke?
Personligt ville det ikke genere mig at se en gravid kvinde i swingerklub.
Jeg syntes at man (hvis man vil) skal have det samme sexliv under graviditet som før. Jeg er i uge 28, og mit/vores har ikke ændret sig. Ud over at min mand syntes det er ret fedt at jeg går rundt konstant og viser hvor han har været
Jeg har været afsted og mødt en gravid, der var ingen rynkede bryn.
Og mht kondom, det skal man jo alligevel med mindre det er med ens egen partner.
Hvis du synes det føles rigtigt, så synes jeg det er ok. Men, jeg tror da helt klart, at folk vil kigge/stirre - det er vel ikke hver dag, at man ser en gravid i swingerklubben? Tag det evt. som et kompliment
Jeg tror da helt klart, at størstedelen vil synes det er cool. Nogle har nok ser noget, der er meget mere anderledes end en gravid.
Tja syntes du skal gøre det.. Var selv i Club som højgravid i 8 måned.. Ingen kiggede på den forkerte måde der hvor jeg var... ( kender ikke den Club du omtaler men var i 3 forskellige ) Folk er meget åbne og syntes de det er frastødende ja så kigger de den anden vej uden noget... Men oplevede nu kun at folk syntes det var fantastisk og det var kun positivt for mit vedkommende...Vi valgte så kun at hygge sammen og ikke med andre, men det havde intet med maven at gøre, men var et privat valg... Fik mange søde tilbud...
Så hvis du selv er med på ideen så bare afsted og så kan folk tænke hvad de vil..
Francisca skriver: Jeg syntes ikke man skal gå i swingerclub som gravid. Det virker forkert at den lille baby ligger inde i mors mave mens hun hygger sig med andre. Det er så min mening. Vent med det til du har født.
Jeg syntes ikke man skal gå i swingerclub som gravid. Det virker forkert at den lille baby ligger inde i mors mave mens hun hygger sig med andre. Det er så min mening. Vent med det til du har født.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128