tucan swingerclub og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

RosSofi

Hvis det er det i har lyst til, skal i da gøre det og blæse på, hvad andre tænker :-) Synes da bare man skal leve livet og have det sjovt, også selv om man er gravid. Så længe man ikke gør noget, der er skadeligt/usundt for baby:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

-Sigrid-

SandraXOXO skriver:

Mor og far tænker jeg er noget andet, når Mor og Far har sex er det kærlighed og far ta'r hensyn til Mor og baby. At en fuldstændig fremmed gir den gas er bare frastødende når man er gravid.

Så mor og far kan ikke give den gas? og en fremmed kan ikke tage hensyn? Man hopper vel ikke bare på den første og største mand i læder derinde og så banker derudad uden beskyttelse... Mor har vel også lidt at sige 

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Mor og far tænker jeg er noget andet, når Mor og Far har sex er det kærlighed og far ta'r hensyn til Mor og baby. At en fuldstændig fremmed gir den gas er bare frastødende når man er gravid.

Okay, så det er dit eget fuldstændigt subjektive, værdiladede syn på sagen. Skulle bare lige være sikker.

Far tager hensyn til baby??? LOL, du mener simpelthen seriøst at baby vil kunne mærke en fremmed mand der giver den ordentligt gas? Fordi det gør fædre aldrig med deres gravide koner? Det skal jeg vist lige have fortalt min mand...

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Jeg tænker også at du måske skal forvente at mange mænd ikke tænder på sex med gravide og du derfor kan ende skuffet .

Hvis det er indstillingen inden hun går i klub, tror jeg at hun vil få sig en meget positiv overraskelse... MANGE mænd tænder på gravide maver.

Anmeld

26. maj 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Okay, så det er dit eget fuldstændigt subjektive, værdiladede syn på sagen. Skulle bare lige være sikker.

Ja selfølgelig er det mit eget syn på sagen (hvis skulle det ellers have været? hmm.) Men hvis du læser hele tråden vil du finde en masse forskellige syn på sagen. Sådan er en internetside som baby.dk så smart

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

modesty skriver:

Hvis det er indstillingen inden hun går i klub, tror jeg at hun vil få sig en meget positiv overraskelse... MANGE mænd tænder på gravide maver.

Ok det er så ikke min opfattelse-Og slet ikke fremmede kvinders gravide maver -

Men det er måske min omgangskreds der er noget galt med 

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Carina:-) skriver:

Ok det er så ikke min opfattelse-Og slet ikke fremmede kvinders gravide maver -

Men det er måske min omgangskreds der er noget galt med 

Jeg fik i hvert fald pænt mange tilnærmelser og pænt meget flirteri da jeg var gravid. Også mænd der decideret sagde at de godt kunne tænke sig at prøve hvordan det var med en gravid.

(nej, jeg handlede ikke på tilnærmelserne, men hvis jeg havde gjort det, gad jeg da ikke høre på fordømmende holdninger fra andre kvinder)

Anmeld

26. maj 2014

modesty

Ja selfølgelig er det mit eget syn på sagen (hvis skulle det ellers have været? hmm.) Men hvis du læser hele tråden vil du finde en masse forskellige syn på sagen. Sådan er en internetside som baby.dk så smart

Jeg opfatter at TS efterspørger hvordan swingere ville have det med en gravid mave i en klub.

PS: Har tilføjet en ekstra bemærkning til mit forrige svar til dig. Uanset hvor subjektiv ens holdning er, kan man jo godt tage hensyn til helt almindelig logik for burhøns...

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

modesty skriver:

Jeg fik i hvert fald pænt mange tilnærmelser og pænt meget flirteri da jeg var gravid. Også mænd der decideret sagde at de godt kunne tænke sig at prøve hvordan det var med en gravid.

(nej, jeg handlede ikke på tilnærmelserne, men hvis jeg havde gjort det, gad jeg da ikke høre på fordømmende holdninger fra andre kvinder)

Jeg må indromme jeg synes det er lidt AD at man kan tænde på andre gravide damers maver-

Forstår det godt når pigen ikke er gravid,men når hun er det er hun sådan lidt "helle" i min verden og det erlidt ulækre mænd der står og savler...

Altså ikke hvis det er ders egen kone,men sådan en fremmed kvinde med stor mave med en sparkende baby i...Ja sorry men foj altså 

Anmeld

26. maj 2014

Christine

modesty skriver:

Jeg opfatter at TS efterspørger hvordan swingere ville have det med en gravid mave i en klub.

PS: Har tilføjet en ekstra bemærkning til mit forrige svar til dig. Uanset hvor subjektiv ens holdning er, kan man jo godt tage hensyn til helt almindelig logik for burhøns...

Hvis det er tilfældet, så fatter jeg ikke hvorfor ts ikke spørger på et swingerforum i stedet for på baby, hvor det tydeligvis ikke vrimler med erfarne gravide swingere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.