Højde og vægt på 5 årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

anjamaria

ca 1 måned før min søn blev 5 år vejede han 17,5 kg og var 116 cm høj.

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

miver

Min store pige Isabell fylder 5 til jan...
højde 106cm
vægt 16,5 kg

(H) mie

Anmeld

3. september 2008

Anne

Min søn Rasmus er 5,9 år og han er 125 cm og vejer 22 kg. Det sjove ved ham er, at hans trøjer er str 8 år og hans bukser er str 5 år :)

Anmeld

3. september 2008

Honningblomst

Anne skriver:

Min søn Rasmus er 5,9 år og han er 125 cm og vejer 22 kg. Det sjove ved ham er, at hans trøjer er str 8 år og hans bukser er str 5 år :)

Hvor pudsigt...min søn har også en skævhed i tøj...han bliver 5 til nov og bruger 134-140 i bluser og 128 i bukser...men han har også vildt korte ben.
Når ham og hans storebror sidder ryg mod ryg, så er Bertram højere og Jeppe er 14 cm højere...;)

Anmeld

3. september 2008

Anne

Eva skriver:

Anne skriver:

Hvor pudsigt...min søn har også en skævhed i tøj...han bliver 5 til nov og bruger 134-140 i bluser og 128 i bukser...men han har også vildt korte ben.
Når ham og hans storebror sidder ryg mod ryg, så er Bertram højere og Jeppe er 14 cm højere...;)

Eva han er jo mega høj, har du tilmeldt ham basket?

Anmeld

3. september 2008

Honningblomst

Anne skriver:

Eva skriver:

Anne skriver:

Eva han er jo mega høj, har du tilmeldt ham basket?

-grinetr- nej, ikke endnu og han er nu ikke så høj, bare en lang krop(arvet sin mors fantastiske korte ben..8D:P)...tror han er omkring 127 cm...:)
Knus..

Anmeld

6. september 2008

Kloster

Hej Eva.
Ja Mads er jo kun 4 år, men jeg har jo de store at sammenligne med.

Rasmus vejede 20,5 kg og målte 113 cm da han var 5 år.
Nicolaj vejede 22,5 kg og målte 115 cm da han var 5 år.

Håber det kunne hjælpe lidt...

(H)
Kloster

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Åhhh og jeg kæmper med at få mine drenge noget tykkere... De er 5 1/2år og vejer lige 14kg...

Majbritt

Anmeld

6. september 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Åhhh og jeg kæmper med at få mine drenge noget tykkere... De er 5 1/2år og vejer lige 14kg...

Majbritt

Ja, det er lidt uretfærdigt at nogle er for store og andre for små.
Min den ældste var 104cm høj da han var 5 år og vejede 15 kg...har været til kontrol med ham pga hans vægt.
Bertram på 5½ år er jo så bare 13 cm højere og vejer 13 kg mere...vildt så meget forskel der kan være...8D
Knus..

Anmeld

6. september 2008

twinboys

JA MEN NOGLE DEJLIGE UNGER VI HAR...OM DE ER SMÅ ELLER STORE, TYKKE ELLER TYNDE JA SÅ ELSKER VI DEM...(L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.