Højde og vægt på 5 årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

44.825 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

Honningblomst

Ville lige høre hvor høje og tunge jeres femårige er?
Synes Bertram er stor og tung og har talt med en sød pige jeg kender, som også synes hendes barn på 5 år er i den tunge ende...desværre har vi jo kun de to at sammenligne med...så hvor stor var eller er jeres femårige??
Knus Eva...som selv har været stor og virkelig ville synes det var så synd hvis mit barn skulle kæmpe med sin vægt..
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

Pia.

Mon jeg er den søde Pige (L);)

Ja jeg kan jo starte med Mille - som jo desværre ligger i den tunge ende og det er virkelig noget der bekymre mig.... er så bange for hun skal slås med vægten og det er noget jeg tænker meget over og bestæber mig på at hun ikke spiser for usundt.... Men jeg syntes det er pokkers svært...

Mille er 5 år (31.10.02)
Vægt: 24 kilo
Længde: 116 cm.

Knus Pia....

Anmeld

27. marts 2008

H+S Skjolgborg.

tro det er meget forskeligt..Min søn som 5 år veje og målte..

D.18/1-06
5 års undersøgelse...
18.6 kg og 108 cm

og de sagde han lå over lige x over gemsnitte

i feb - 08
7 års undersøgelse
23.6 kg og 122 cm

Anmeld

27. marts 2008

Honningblomst

henriette larsen skriver:

D.18/1-06
5 års undersøgelse...
18.6 kg og 108 cm

i feb - 08
7 års undersøgelse
23.6 kg og 122 cm

Ok..synes det lyder som om han er bette...
Glemte at skrive at min søn fra nov.02 er 123cm og vejer 24 kg, så det er jo næsten det samme som din dreng nu. Synes du han er buttet eller??

Anmeld

27. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min datter på 6½ vejer 21 kg og er 114 cm høj. Men man kan jo ikke sammenligne drenge og piger.

Anmeld

27. marts 2008

Honningblomst

Karoline skriver:

Min datter på 6½ vejer 21 kg og er 114 cm høj. Men man kan jo ikke sammenligne drenge og piger.

Piger vejer normalt mindre eller???
Mener ikke forskellen er så voldsom i den alder...men meget rart lige at se en sammenhæng mellem vægt og højde..

Anmeld

27. marts 2008

H+S Skjolgborg.

jeg syntes min søn er lidt for tynd men ellers fin højt når man tænker på hans far er 174 og vejer 67 kg og jeg er 163 og vejer 58 kg...hvor hans mormor er kun 155 hvor men far er 199 og hans farmor er 162 og farfar er 173..
min veninde igellem 25 årbenjamins gudsmors datter hun blever 9 år til maj hun er kun 121 cm og vejer 18 kg...
det komme jo meget and på hvor høje osv ens forælder og bedste forældre er hva vi fik afvide af lægen og udfra benjamins familie fik vi afvide han lå flot over lidt over gemsnitte.. så er man da stolt men når jeg se ham uden tøj på så syntes jeg han er for tynd men sådan er hans far også lidt høj men tynd.

Eva skriver:

henriette larsen skriver:

D.18/1-06
5 års undersøgelse...
18.6 kg og 108 cm

i feb - 08
7 års undersøgelse
23.6 kg og 122 cm

Ok..synes det lyder som om han er bette...
Glemte at skrive at min søn fra nov.02 er 123cm og vejer 24 kg, så det er jo næsten det samme som din dreng nu. Synes du han er buttet eller??

Anmeld

27. marts 2008

H+S Skjolgborg.

nej det kan man man kan kun samligne dem med en selv datter/mor-mormor-farmor og drenge/far-morfra-farfar..
jeg har en skala på drenge og pige fra 0-18 år. den er ret god men ens barn køre jo helt sin egen skala...

Karoline skriver:

Anmeld

28. marts 2008

stine

min 5 årige er 120 cm. og vejer 22 kg. dejlig pige:)

Anmeld

28. marts 2008

Doktor Doolittle

Theodor blev 6 i søndags. Han er ca. 124 cm. høj og vejer ca. 24 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.