bagud vendt livmoder scanning men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Har selv en bagudvendt livmoder og var til scanning i går (8+6) hvor de tydeligt kunne se den bette ved en udvendig scanning. Så tror desværre heller ikke der er meget håb for dig

Håber virkelig på det bedste for dig.

Nej det var der jo så desværre ikke .. Har arborteret stille og rolig gennem plet blødning og mine tal er faldende så vi må på den igen når jeg er færdig med kontroller .. Er bare taknemmelig for dem jeg har i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

Hvor langt skulle du være henne?

Jeg var ret langt henne før de kunne finde noget på skanningen 6-7 stykker tror jeg nok.. Og jeg har ikke bagudvendt livmoder.. 

Anmeld

27. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Nej det var der jo så desværre ikke .. Har arborteret stille og rolig gennem plet blødning og mine tal er faldende så vi må på den igen når jeg er færdig med kontroller .. Er bare taknemmelig for dem jeg har i forvejen

Godt du prøver at se positivt på det, trods den frygtelige oplevelse. Føler virkelig med dig

håber du snart står med en positiv test igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.