bagud vendt livmoder scanning men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Må desværre skrive knap så opmuntrende ord for jeg har bagudvendt livmoder og de har altid kunne se foster. Jeg har også prøvet at have et vindæg og fik en kirugisk abort og der var ingen ting. Det sker åbenbart nogen gange at kroppen danner hcg og er gravid men der er ikke noget.
Håber selvsagt der er en anden begrundelse for dig og du er gravid

har lige et spørgsmål? kunne man se en tom fostersæk/moderkage da du havde et vindæg? eller hvordan? er så forvirret .. kan ikke rigtig vænne mig til tanken om at det bare var det hvis du forstår hvad jeg mener ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jamen ville man så ikke kunne se en moderkage ? Eller er det bare mig der er forvirret .. :-)

Det ved jeg ikke noget om. Jeg har ikke forstand på scanninger. Jeg ved kun det fact at HCG bliver dannet i moderkagen. 

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Det ved jeg ikke noget om. Jeg har ikke forstand på scanninger. Jeg ved kun det fact at HCG bliver dannet i moderkagen. 

Okay tak for svar :-)

Anmeld

26. maj 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ved et vind æg kan man bare se en sort ring i livmoderen,og ikke andet.

Der er ikke dannet en fuld moderkage,der er kun placenta anlæg,som så danner HCG.

Anmeld

26. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

Ih det må være frustrerende! Jeg håber du snart får svar! Jeg aner desværre intet om det, som andre ikke rigtigt har skrevet.

Men hvis jeg må spørge; var det en rutinescanning? Altså var det alm. nakkefoldsscanning eller var der en særlig grund til at du skulle scannes?

Jeg krydser fingre for dig, det kan jo i princippet gå begge veje hvis de ikke engang kunne SE livmoderen. Det er mystisk. Måske var det en scanner uden så meget erfaring?

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

De ville helt klart kunne se et foster i uge 9-13 så du har sikkert haft et vindæg 

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for svar alle sammen :-) men det har desværre været en SA jeg har fået svar på mine blodprøver idag og mine tal er faldet siden fredag .. Er virkelig glad for at hører jeres erfaringer så mine forventninger har ikke været så store til idag ...

Anmeld

27. maj 2014

Summer2014baby

Uha søde.
Det gør så ondt at læse sådan noget. Uvisheden og håbet.. Forfærdeligt at tro på noget så godt og så et split sekund er der ikke noget :-( jeg synes det er synd for dig/jer..

Hvis jeg må spørge, har i så i dette tilfælde nået at fortælle noget venner og familie om graviditeten?

Jeg sender de varmeste hilsner..

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Summer2014baby skriver:

Uha søde.
Det gør så ondt at læse sådan noget. Uvisheden og håbet.. Forfærdeligt at tro på noget så godt og så et split sekund er der ikke noget :-( jeg synes det er synd for dig/jer..

Hvis jeg må spørge, har i så i dette tilfælde nået at fortælle noget venner og familie om graviditeten?

Jeg sender de varmeste hilsner..

Jeg havde fortalt mine nærmeste veninder det og min familie ...

Vi har det fint og er begge enige om at prøve igen ret hurtigt .. Men lige nu er vi bare taknemmelige for dem vi har i forvejen ??

Anmeld

27. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

Har selv en bagudvendt livmoder og var til scanning i går (8+6) hvor de tydeligt kunne se den bette ved en udvendig scanning. Så tror desværre heller ikke der er meget håb for dig

Håber virkelig på det bedste for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.