bagud vendt livmoder scanning men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.651 visninger
32 svar
1 synes godt om
24. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

Jeg tror desværre ikke den kan gemme sig når de scanner vaginalt.

Jeg har selv bagud vendt livmoder og blev scannet vaginalt uden det var et problem at se noget.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror desværre ikke den kan gemme sig når de scanner vaginalt.

Jeg har selv bagud vendt livmoder og blev scannet vaginalt uden det var et problem at se noget.

Hvor langt er du henne?

skulle i følge lægen være i 13. uge men er ikke helt sikker på det kunne også være i 9. uge ..

men det jeg ikke forstår er at kun ikke kunne finde livmoderen eller noget .. som andre nogle gange skriver at "sækken" var tom ?

Anmeld

24. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

skulle i følge lægen være i 13. uge men er ikke helt sikker på det kunne også være i 9. uge ..

men det jeg ikke forstår er at kun ikke kunne finde livmoderen eller noget .. som andre nogle gange skriver at "sækken" var tom ?

Det ville kunne ses på en scanning så.

Har du blødt eller andet?

Man kan godt være gravid uden et foster, mener det kaldes et vindæg.

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det ville kunne ses på en scanning så.

Har du blødt eller andet?

Man kan godt være gravid uden et foster, mener det kaldes et vindæg.

Det er så underlig en følelse at man bare står i uvished og ikke ved om man skal grine eller græde .. også fordi jeg ikke har fået et konkret svar.. men må vente til mandag fik taget HCG og skal have taget det igen på mandag og så have svar på om det er stigende eller faldende ..

Anmeld

24. maj 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Hvem scannede dig?

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

En jordemoder på Skejby :-)

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvem scannede dig?

En jordemoder

Anmeld

24. maj 2014

lineog4

Må desværre skrive knap så opmuntrende ord for jeg har bagudvendt livmoder og de har altid kunne se foster. Jeg har også prøvet at have et vindæg og fik en kirugisk abort og der var ingen ting. Det sker åbenbart nogen gange at kroppen danner hcg og er gravid men der er ikke noget.
Håber selvsagt der er en anden begrundelse for dig og du er gravid

Anmeld

24. maj 2014

Troldemommi

Min livmoder er også bagudvendt og de har altid kunne se alting derinde alligevel, men hvis de ikke kan se noget ved dig ved en scanning så ville jeg nok ikke have de største forventninger

håber snart der kommer en baby til dig 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.