bagud vendt livmoder scanning men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Må desværre skrive knap så opmuntrende ord for jeg har bagudvendt livmoder og de har altid kunne se foster. Jeg har også prøvet at have et vindæg og fik en kirugisk abort og der var ingen ting. Det sker åbenbart nogen gange at kroppen danner hcg og er gravid men der er ikke noget.
Håber selvsagt der er en anden begrundelse for dig og du er gravid

Okay dejligt at vide nu så jeg ikke har for store forventninger til på mandag .. Tak for svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Min livmoder er også bagudvendt og de har altid kunne se alting derinde alligevel, men hvis de ikke kan se noget ved dig ved en scanning så ville jeg nok ikke have de største forventninger

håber snart der kommer en baby til dig 

Monica 

Tak for svar .. Rart at vide nu så jeg er forberedt til mandag :-)

Anmeld

24. maj 2014

LinLin

Min er også bagudvendt, men jeg kunne se et foster da jeg var 7+ ....

Anmeld

24. maj 2014

MissTas

Anonym skriver:

Hej

Vil lige høre om der er andre her inde som har prøvet det samme .. Jeg har været til scanning og scanningsdamen siger at min livmoder ligger bagud vendt og hun kunne derfor ikke se noget fra maven og bliv nødt til at scanne vaginalt men kunne stadig intet se..

her kommer mit spørgsmål så. Kan man være heldig at bettefisen bare gemmer sig rigtig godt da hun jo heller ikke kunne finde livmoderen? eller er det bare det for denne gang?
håber sådan at nogen har været det samme sted som mig og kan fortælle mig at det kan sagtens lade sig gøre..

jeg havde også bagudvendt livmoder og der kunne man se ALT, endda allerede fra uge 5 så vi foster og hjerteblink..

håber du får positivt svar mandag.

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg havde også bagudvendt livmoder og der kunne man se ALT, endda allerede fra uge 5 så vi foster og hjerteblink..

håber du får positivt svar mandag.

Tak for svar :-)

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Min er også bagudvendt, men jeg kunne se et foster da jeg var 7+ ....

Tak for svar :-)

Anmeld

24. maj 2014

Blirnokaldrigfru

Min livmoder er bagoverbøjet og jeg oplevede i år 2011, at blive scannet, i 9. Uge, min livmoder svarede til 8. Uge, men den var Tom - ingen baby, ingenting.. De kaldte det en missed abortion, og jeg fik en medicinsk abort ugen efter det blev opdaget.. Desværre

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Min livmoder er bagoverbøjet og jeg oplevede i år 2011, at blive scannet, i 9. Uge, min livmoder svarede til 8. Uge, men den var Tom - ingen baby, ingenting.. De kaldte det en missed abortion, og jeg fik en medicinsk abort ugen efter det blev opdaget.. Desværre

Okay :-( men det jeg ikke forstår er at de ikke kunne finde livmoderen men det er nok fordi det er et vindæg eller hvad det hedder ..

Anmeld

24. maj 2014

Isabella_mor

Hcg er er hormon der kun bliver produceret i moderkagen, og det kan altså godt være et højt tal uden der behøver være et foster. Så det vil sige at man godt kan have et høj HCG uden at der er et foster. Det er vel sådan det er når man har et vindæg. 

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Hcg er er hormon der kun bliver produceret i moderkagen, og det kan altså godt være et højt tal uden der behøver være et foster. Så det vil sige at man godt kan have et høj HCG uden at der er et foster. Det er vel sådan det er når man har et vindæg. 

Jamen ville man så ikke kunne se en moderkage ? Eller er det bare mig der er forvirret .. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.