Det foregår kun i jeres hoveder 
Jeg var 21 med den første (planlagt!) og kæresten 25, og forventede alle mulige slags kommentarer fra læger, jordemødre osv. Men ingen negativitet her! Alle har været SÅ positive og virkelig synes det var fedt at vi netop ikke ventede til vi var 30+, som så mange andre idag.
Tror det kommer helt an på hvem man er og ens situation. Hvis det er planlagt og man er styr på sit liv så er der ingen ko på isen! Det er måske noget andet hvis det er en ups'er og man stadig væver rundt i hvad man vil med sin fremtid 
min kæreste var pædagogstuderende (og er det stadig) og jeg var netop færdiguddannet og med fast job. Udover det, har vi ganske normale familier uden hverken kriser eller sociale problemer. (Man bliver spurgt ind til sit netværk af lægen)
Her i kommunen har de et specialforløb til gravide under 25, som er lidt mere pædagogisk og sådan, for at forberede "unge" forældre bedre på omvæltningen, og hvad de går ind til. Dette forløb kom vi IKKE på. Jordemoderen mente absolut ikke vi havde brug for at få det ind med ske, så vi blev sat på det helt almindelige standart forløb
i øvrigt synes jeg slet ikke I går under betegnelsen unge forældre, på den måde! Synes det er noget pjat att kalde 22-25 årige unge forældre. Altså hvis man mener det negativt. 
hilsen hende der bliver 24 med nummer2!! Uuuuuh 
Anmeld