Vente eller begynde nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja det har du helt ret i :-)

men hvis jeg blev gravid denne gang ville terminen blive 5 dage før udannelse slut :-) også skulle jeg nok kunne klare den eksamen med en lille en.

Men tror også bare vi venter den halvanden måned endnu så ville jeg ha termin en måned efter jeg slutter uddannelse

Forudsat du føder til termin 

og så tror jeg ikke man skal undervurderer omvæltningen sådan et lille menneske kan skabe 

men held og lykke håber det går lige som I ønsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Forudsat du føder til termin 

og så tror jeg ikke man skal undervurderer omvæltningen sådan et lille menneske kan skabe 

men held og lykke håber det går lige som I ønsker det

Ja man er god til kun altid og tænke på hvordan det skal gå men vi venter lige til næste gang :-)

tusinde tak.

held og lykke med dig også

Anmeld

24. maj 2014

M (:

Anonym skriver:

Det har du os helt ret i :-)

men som du nok også selv har erfaret er det bare såååå svært når man bare venter på at gå i gang

men dejligt jeres skete i første forsøg. Håber jeg også vores gør når nu jeg ik har været på P-piller i 1 år

Jeg havde ikke været på p-piller i 5 mdr., så det burde kunne lade sig gøre (: 

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg havde ikke været på p-piller i 5 mdr., så det burde kunne lade sig gøre (: 

Det håber jeg

Anmeld

24. maj 2014

maak

Anonym skriver:

lige præcis er også lidt det jeg tænker. Og man kan aldrig planlægge. Men vi har ihvertfald planlagt så jeg forhåbentlig kan blive færdig med udannelse.

sker der bæggenløsning eller andet er det jo selvfølgelig det men jeg satser på at kunne klare det  

så overvejer meget og starte nu

Sidder lidt i samme situation som dig! 

Vi bliver nødt til at vente to måneder før vi prøver at gå igang, også pga. at jeg rigtig gerne vil have min uddannelse helt færdig inden. Men det er sindssygt svært at vente synes jeg, og har så meget lyst til bare at komme i sving 

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

maak skriver:

Sidder lidt i samme situation som dig! 

Vi bliver nødt til at vente to måneder før vi prøver at gå igang, også pga. at jeg rigtig gerne vil have min uddannelse helt færdig inden. Men det er sindssygt svært at vente synes jeg, og har så meget lyst til bare at komme i sving 

Hvor spændene :-)

håber det går hurtigt for jer.

ja lige præcis. Det rigtig hårdt bare at gå og vente.

hvad er du igang med af udd ? Og planlægger i det så du føder efter du lige er blevet færdig ?

Anmeld

24. maj 2014

maak

Anonym skriver:

Hvor spændene :-)

håber det går hurtigt for jer.

ja lige præcis. Det rigtig hårdt bare at gå og vente.

hvad er du igang med af udd ? Og planlægger i det så du føder efter du lige er blevet færdig ?

I lige måde

Jeg er igang med min kandidat i klinisk ernæring! Jeg tænker lidt at prøve at time det med at jeg får afleveret mit speciale, og så må jeg kunne overskue at forsvare det selvom der er (forhåbentlig) er en lille en på det tidspunkt (der er gerne et par måneder mellem aflevering og forsvar).

Anmeld

24. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det har du os helt ret i :-)

men som du nok også selv har erfaret er det bare såååå svært når man bare venter på at gå i gang

men dejligt jeres skete i første forsøg. Håber jeg også vores gør når nu jeg ik har været på P-piller i 1 år

Jeg gik lige fra p-pillestop til at blive gravid i første hug, og jeg fødte ti dage før termin. Det ville være så ærgerligt for dig, hvis der gik skvuddermudder i planerne med uddannelse osv., og så vidt jeg husker, er det trods alt 25 %, der bliver gravide i første cyklus - så knib nu baller og ben sammen og vent 

Anmeld

24. maj 2014

tarkoflen

Jeg ville vente den måned, det er jo ikke flere år du skal vente. Men hvad siger kæresten? Han har vel også lidt at skulle have sagt

Jeg fødte 14 dage før termin, havde en ret voldsom bristning, var sengeliggende den første uge og kunne de første 4 uger ikke gå ret langt og eneste grund til at jeg måtte løfte Thea inkl lift eller autostol var at hun kun vejede 2396 g ved fødslen. Min veninde fødte 1 måned efter mig og bristede lige så meget men fik et noget større barn og måtte ikke løfte andet end hende de første 4 uger... Det er altså op af bakke, hvis man skal til eksamen i sådan en tilstand!

Jeg håber det lykkedes i første hug ligemeget om i springer i kanen nu eller venter

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

maak skriver:

I lige måde

Jeg er igang med min kandidat i klinisk ernæring! Jeg tænker lidt at prøve at time det med at jeg får afleveret mit speciale, og så må jeg kunne overskue at forsvare det selvom der er (forhåbentlig) er en lille en på det tidspunkt (der er gerne et par måneder mellem aflevering og forsvar).

Spændene :-) det synes jeg da lyder som en rigtig god Idag. Og den ventetid dræber bare en selvom det jo er lige om lidt. Og når man så går igang ved man jo heller ikke hvor lang tid der går.

hvornår gik i så igang ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.