Vente eller begynde nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

M (:

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt og høre fra dig som har stået i samme situtation og samme måneder :-) sjovt.

men ja det kan jeg jo selvfølgelig godt se man tænker jo altid kun over man går over tid.

måske meget smart og vente den halvanden måned endnu selvom det hårdt.

synes du det var hårdt og klare udannelse som højgravid til sidst ? Og må jeg spørge hvad udd var ?

Ja det er lidt pudsigt, og vi var ligesom dig utålmodige og overvejede kraftigt at begynde før.. Men alligevel vandt fornuften og der var jo heldigt i vores tilfælde (: 

Nej, jeg syntes faktisk ikke det var specielt hårdt, men havde også en meget forstående studiegruppe OG en meget hjælpsom kæreste. Så de var gode til at tage hensyn til træthed og massiv halsbrand og kvalme i slutningen af graviditeten (derudover var min graviditet en drømmegraviditet med et minimum af gener). 

Jeg er uddannet sygeplejerske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ååååh kan slet ik holde den ventetid ud mere. Det gør så ondt i hele kroppen af at man bare går og venter.

står til at skal have min mens på lørdag, også næste gang den 21/6.

og planen er at vi begynder baby projekt efter den 21/6 for hvis det så sker i første hug ville jeg føde en måned efter udannelsesstop :-)

meeeeen iiiih er så tæt på at starte nu, også krydse og håbe på jeg går et par uger over termin hvis det selvfølgelig sker i første hug.

for terminen ville så være 5 dage før uddannelseslut.

og skal lige siges jeg ik har været på P-piller i 1 år. Så håber jo det sker hurtigt.

hvad havde i gjord hvis i var mig nu skal i ik bare sige vent til den 21/6. Havde i turde gøre det her nu?

det bliver første barn.

Vente, det er en måned det drejer sig om