Vente eller begynde nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

M (:

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt og høre fra dig som har stået i samme situtation og samme måneder :-) sjovt.

men ja det kan jeg jo selvfølgelig godt se man tænker jo altid kun over man går over tid.

måske meget smart og vente den halvanden måned endnu selvom det hårdt.

synes du det var hårdt og klare udannelse som højgravid til sidst ? Og må jeg spørge hvad udd var ?

Ja det er lidt pudsigt, og vi var ligesom dig utålmodige og overvejede kraftigt at begynde før.. Men alligevel vandt fornuften og der var jo heldigt i vores tilfælde (: 

Nej, jeg syntes faktisk ikke det var specielt hårdt, men havde også en meget forstående studiegruppe OG en meget hjælpsom kæreste. Så de var gode til at tage hensyn til træthed og massiv halsbrand og kvalme i slutningen af graviditeten (derudover var min graviditet en drømmegraviditet med et minimum af gener). 

Jeg er uddannet sygeplejerske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ååååh kan slet ik holde den ventetid ud mere. Det gør så ondt i hele kroppen af at man bare går og venter.

står til at skal have min mens på lørdag, også næste gang den 21/6.

og planen er at vi begynder baby projekt efter den 21/6 for hvis det så sker i første hug ville jeg føde en måned efter udannelsesstop :-)

meeeeen iiiih er så tæt på at starte nu, også krydse og håbe på jeg går et par uger over termin hvis det selvfølgelig sker i første hug.

for terminen ville så være 5 dage før uddannelseslut.

og skal lige siges jeg ik har været på P-piller i 1 år. Så håber jo det sker hurtigt.

hvad havde i gjord hvis i var mig nu skal i ik bare sige vent til den 21/6. Havde i turde gøre det her nu?

det bliver første barn.

Vente, det er en måned det drejer sig om

Og det vil da give meget mere ro at vide du bare kan nyde barsel, og ikke risikere at føde en dag for du kan afslutte.

Bare min mening.

Anmeld

22. maj 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ååååh kan slet ik holde den ventetid ud mere. Det gør så ondt i hele kroppen af at man bare går og venter.

og planen er at vi begynder baby projekt efter den 21/6 for hvis det så sker i første hug ville jeg føde en måned efter udannelsesstop :-)

meeeeen iiiih er så tæt på at starte nu, også krydse og håbe på jeg går et par uger over termin hvis det selvfølgelig sker i første hug.

og skal lige siges jeg ik har været på P-piller i 1 år. Så håber jo det sker hurtigt.

hvad havde i gjord hvis i var mig nu skal i ik bare sige vent til den 21/6. Havde i turde gøre det her nu?

det bliver første barn.

Jeg synes, at I skal vente indtil du har uddannelse og fast job.

......og så tror jeg lige så stille, at jeg hopper ud af tråden igen, man skal ikke spøge med skrukke kvinder....men seriøst, det ER altså det bedste...ja,ja jeg går nu

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg synes, at I skal vente indtil du har uddannelse og fast job.

......og så tror jeg lige så stille, at jeg hopper ud af tråden igen, man skal ikke spøge med skrukke kvinder....men seriøst, det ER altså det bedste...ja,ja jeg går nu

Haha :-)

jeg skal videre i uddannelse og er 27. Og har været sammen med kæresten i 8 år denne nye udannelse var spontan da jeg ville være sygeplejerske

Så synes nu selv jeg har det hele i orden, og når og blive færdig.

så ville mene det oka nu

og man kan også blive ved at udskyde også en dag kan du ik få børn 

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Vente, det er en måned det drejer sig om

Og det vil da give meget mere ro at vide du bare kan nyde barsel, og ikke risikere at føde en dag for du kan afslutte.

Bare min mening.

Du har helt ret! Det siger mit hoved også men man får bare lysten til det andet.

men vi venter nok

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja det er lidt pudsigt, og vi var ligesom dig utålmodige og overvejede kraftigt at begynde før.. Men alligevel vandt fornuften og der var jo heldigt i vores tilfælde (: 

Nej, jeg syntes faktisk ikke det var specielt hårdt, men havde også en meget forstående studiegruppe OG en meget hjælpsom kæreste. Så de var gode til at tage hensyn til træthed og massiv halsbrand og kvalme i slutningen af graviditeten (derudover var min graviditet en drømmegraviditet med et minimum af gener). 

Jeg er uddannet sygeplejerske. 

Dejligt at det gik dig så nemt tror også vi blevet enig om at vente. Så vi det lidt mere sikre

dejligt. Det ville jeg også være. Tar bare vejen gennem sosu så kan lige passe med barsel inde sygeplejersken 

Anmeld

23. maj 2014

M (:

Anonym skriver:

Dejligt at det gik dig så nemt tror også vi blevet enig om at vente. Så vi det lidt mere sikre

dejligt. Det ville jeg også være. Tar bare vejen gennem sosu så kan lige passe med barsel inde sygeplejersken 

Synes det lyder som en fornuftig beslutning at vente; og den måned betyder alligevel ikke det store i det lange løb (: 

Anmeld

23. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

det bliver første barn.

Jeg ville vente. Jeg er gravid og efter barsel vil jeg kun have et semester tilbage, men det ville være for fjollet hvis du måtte gå på barsel en måned eller to før du afslutter din uddannelse. 

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville vente. Jeg er gravid og efter barsel vil jeg kun have et semester tilbage, men det ville være for fjollet hvis du måtte gå på barsel en måned eller to før du afslutter din uddannelse. 

Ja det har du helt ret i :-)

men hvis jeg blev gravid denne gang ville terminen blive 5 dage før udannelse slut :-) også skulle jeg nok kunne klare den eksamen med en lille en.

Men tror også bare vi venter den halvanden måned endnu så ville jeg ha termin en måned efter jeg slutter uddannelse

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Synes det lyder som en fornuftig beslutning at vente; og den måned betyder alligevel ikke det store i det lange løb (: 

Det har du os helt ret i :-)

men som du nok også selv har erfaret er det bare såååå svært når man bare venter på at gå i gang

men dejligt jeres skete i første forsøg. Håber jeg også vores gør når nu jeg ik har været på P-piller i 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.