Min mands og mit forhold er igennem længere tid (10 - 12 mdr) gået ned af bakke.
Vi er kommet ind i nogle uheldige mønstre hvor min mand trækker sig ind i sig selv, og jeg fustreret prøver at
få ham frem igen. Jo mere jeg prøver at få ham frem des mere lukker han sig ind i sig selv.
Samtidigt er han begyndt at "drikke" (30 - 40 genstande om ugen) dog kun om aftenen efter børnene (og jeg) er gået i seng.
Desuden lyver han også for mig. Ikke om noget stort, men om dagligdags ting ex. hvornår han kom hjem fra arbejde,
hvad han har givet for ting han har købt osv.
Vi har nu været ved en parterapeut, men alt hvad vi fik ud af det var at min mand kom frem til at han nok dybt inde har føelser for mig,
men ikke ved om han ønsker at arbejde med vores forhold (om det er det værd).
Status er nu at min mand tænker over, om han vil arbejde med forholdet (mens han drikker, da det hjælper ham til at sove?), han
kan ikke give mig noget tidspunkt for hvornår han kommer frem til noget.
Jeg befinder mig i ingenmandsland, ved ikke om jeg er købt eller solgt, er dybt fustreret, mens jeg sidder her på sidelinien og ser ham
drikke, være træt, og melde sig ud både mentalt og fysisk, fylde mig med løgne osv. Det skal dog tilføjes at han stadigt magter vores børn.
Når jeg læser hvad jeg har skrevet, kan jeg godt se hvor absurt det ser ud, men jeg vil alligevel gerne have nogle kommentarer.