mit forhold er på vej ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Anonym trådstarter

clss : tak for svaret - interessant det du siger. Min veninde siger det samme ) at 4 uger er for lang tid.

2 af ugerne vil vi være adskilt da jeg rejser med børnene.

Jeg er selv vokset op med en alkoholisk far, og kan se at min mand gentager nogle af de samme mønstre.

Min fars alkoholisme blev der dækket over af min mor - der valgte at blive hos ham til han døde,

og min barndom var ikke utryg, men min virkelighed var præget af det, da jeg jo så at der blev drukket meget,

men der var jo ikke noget problem for far drikker ikke, og jeg føler nu at jeg har svært ved at stole på at det jeg ser nu faktisk er

rigtigt / virkeligt. Giver det mening.

Og hvor meget er for meget. Min far drak måske 10 - 20 øl om dagen og det var åbenbart for meget, men er 5 om dagen så normalt ?

Og er det virklig ok at "give op" - skal jeg blive og hjælpe - hvornår er det ok at sige STOP jeg vil ikke mere

- er det ok nu eller om 1 år - bliver det ikke bedere med tiden eller bliver det være - hvor meget skal vi finde os i ?

Jeg kender jo godt alle svarerne, men det er virkelig godt at høre jeres meninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Filuka

Kan kun tilslutte mig det sidste indlæg... Jeg ved at det er hårdt og har selv siddet fast i noget lignende - dog uden børn. Det endte med at jeg selv fik en depression fordi jeg kæmpede videre for forholdet - men det gjorde han bestemt ikke. Så en ting er, at det ikke er sundt for dig - men det kan også slide på dine børn. Og at du ved at det kan gå ud over dine børn, slider også yderligere på dig.

Det er en barsk situation du står i - specielt fordi du ønsker at kæmpe videre, kender det kun alt for godt. Din mand må i behandling - men om det er for alkoholisme eller for depression? det ene kan jo være skyld i det andet, så hvor starter man?

Pas på dig selv og dine børn

KH Filuka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.