Hvorfor skal det være så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

Camillos

Becks skriver:

For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...

Vil I ikke krydse fingre for mig tøser

puha , når jeg ser dig skrive det her får jeg flash backs fra min egen tid inden jeg blev mor... med utallige aborter... Håber spirren bliver becks... for lige så snart du er blevet mor at alle frustrationerne glemt og du har dit guld. stort kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

et-ønske

Hvordan går det, noget nyt??
Tænker på dig

Anmeld

22. maj 2014

EAF

Uvisheden er bare ikke fair! 

Anmeld

22. maj 2014

B&J

hvordan går det søde

Anmeld

22. maj 2014

Lilje82

Eh, hvor uretfærdigt at du skal igennem alt dette. Håber du trods alt kommer med gode nyheder.

Anmeld

22. maj 2014

Lisbeth1985

Becks skriver:

For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...

Vil I ikke krydse fingre for mig tøser

Anmeld

22. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har haft to sa. Det er frygteligt og uvishedeb er forfærdelig. 

Jeg krydser fingre for at alt er og forbliver vel. 

Anmeld

22. maj 2014

Carina:-)

Håber alt er ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.