Hvorfor skal det være så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

thedreamer

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

et-ønske

krydser ALT hvad jeg kan det er på ingen måde fair!!! Kæmpe i din retning

Anmeld

19. maj 2014

Kløver

Becks skriver:

For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...

Vil I ikke krydse fingre for mig tøser

Åh sender alle de krydsede fingre og tæer jeg kan og varme tanker. Ønsker alt det bedste for den lille spire 

Anmeld

19. maj 2014

tarkoflen

Åhh for pokker søde Becks, det er bare ikke fair at du igen skal kæmpe med usikkerheden!

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at det er cysten der giver både smerter og blødning

Kæmpe kram jeg tænker på dig og din lille spire

Anmeld

20. maj 2014

tarkoflen

Jeg håber så inderligt at du har fået et positivt svar i dag søde Becks og at du bare ikke har haft tid til at være på

Jeg tænker på dig!

Stort

Anmeld

20. maj 2014

Anonymo

Becks skriver:

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Åh altså.  for at alt er som det skal være. 

Anmeld

20. maj 2014

BigHope13

Becks skriver:

Ijj altså, jeg får helt tåre i øjenene bare af tanken hvorfor det skal være så svært for din krop.,.,. Jeg krydser alt hvad jeg kan, og ber alt der står i min magt om at den lille spire trodser dine bange anelser og forbliver derinde.,.

Lille ven bliv derinde, uden at kende hende så ved jeg at din mor er en utrolig sej, stærk kvinde som ønsker dig mere end noget andet

Anmeld

20. maj 2014

Krussedulle

Hvor er det bare uretfærdigt hvis ikke det er din tur til at få en baby!!

krydser alt hvad jeg kan!!

Anmeld

20. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ej, det er jeg ked af at hører, håber at det bare er cysten som driller og bebs har det godt

Anmeld

20. maj 2014

Mamalou

Becks skriver:

for at din lille spire bliver hvor den skal, og vokser sig stor og stærk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.