Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen... Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk... Vil I ikke krydse fingre for mig tøser
For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...
Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig...
Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...
Vil I ikke krydse fingre for mig tøser
kæmpe og håber så meget det "bare" er cysten der driller og at den lille spire har det godt der inde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh for pokker altså... Krydser alt hvad jeg kan for at den blir der...
Krydser alt hvad jeg kan for dig søde!
Kæmpe krammer til dig!
hvor langt er du henne?
HCG på 46 er jo ikke ret høj.
for det stiger
søde du skal beholde den lille spir jeg krydser alt hvad jeg kan
Jeg krydser for at det er din tur!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128