Hvorfor skal det være så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
37 svar
1 synes godt om
19. maj 2014

Becks

For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...

Vil I ikke krydse fingre for mig tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

stm2812

Becks skriver:

For mig, at have en normal graviditet og holde på babyen...

Jeg begyndte, at bløde en lille time før jeg skulle være inde på klinikken, fik smerter i går aftes... Bp var steget til 46... Til scanningen opdager de en cyste på 8 cm i venstre æggeleder, og det er den der giver smerterne... Den lille hvide plet jeg havde i sidste uge, er vokset og man kunne tydeligt se blommesækken med et lille bitte foster i... Om jeg så er ved, at abortere kan de ikke sige... Måske det er cysten der gør, jeg bløder ellers er graviditeten ved at gå til grunde... Fik taget ny bp og skal derind igen på mandag, til ny scanning... Får svar på bp i aften, eller i morgen tidlig... 

Jeg kan ikke klare endnu en sa, psykisk...

Vil I ikke krydse fingre for mig tøser

Alt der overhovedet kan krydses

Hvor jeg dog bare føler med dig. Ulideligt at gå rundt og ikke vide om man er købt eller solgt

Håber det bare er cysten der gør du bløder, det andet vil fandme ikke være fair

Anmeld

19. maj 2014

Lotus86

Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

19. maj 2014

Drømmen <3

Finger for at alt er som det skal være. 

Jeg kender alt til tidlige aborter. Jeg har selv haft 4 aborter i en kort periode. De kom en efter en. Troede aldrig jeg ville få en baby eller fuldføre en graviditet! Man føler at man fejler noget og alt er sort. Jeg er nu gravid og har termin om 5 uger så jeg er sikker på du også bare har været uheldig. Lægerne sagde til mig at det desværre er normalt fordi man idag kan se en posetiv strag så tidlig i graviditeten! Ønsker dig alt helt og lykke. Og glæder mig til en ny posetiv opdatering  

Anmeld

19. maj 2014

Line&Mike

Jeg krydser hvad jeg kan for dig og din baby 

Anmeld

19. maj 2014

Frk.S

Årh. 

Krydser alt hvad jeg kan for at alt er som det skal være med din lille spire.

Anmeld

19. maj 2014

LinLin

19. maj 2014

Mor til F

Jeg krydser alt for dig fingre, arme, ben, hænder.  Alt hvad jeg kan krydse samtidig 

Håber virkelig,  at det "bare" er cysten der bløder - hvad gør de ved den?

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

19. maj 2014

Putomanen

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan for, at den lille spire bliver derinde og vokser sig stor

Anmeld

19. maj 2014

Troldemommi

Håber det er et lille viljestærk foster du bærer på som kommer ud som en dejlig baby 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.