Jeres specielle navne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

Michella2

Vores datter hedder Amelia, og vi fandt navnet i en navnebog fra 80'erne, den samme som min mor brugte til at finde mit navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

san

Vores dreng kommer til at hedde Matti, der er ikke så mange der hedder det + de var det eneste navn, hvor både mig og mandn kunne lide det... 

Anmeld

17. maj 2014

Christabelle

Vores datter hedder Mila Eline. Mila faldt jeg over en dag jeg så en film med Mila Kunis :-) synes det er så smukt og så var vi heldige at det er godkendt i Danmark. Eline er efter min kærestes oldemor :-)

Anmeld

17. maj 2014

Louises

Min datter hedder Filucca. Der er ikke så mange der hedder det endnu. 

Vi valgte det fordi vi ikke ville have et mega populært navn. Hedder selv Louise og det var ret træls at altid hedde Louise S fordi 3 andre i klassen havde samme navn. 

Anmeld

17. maj 2014

debbie19

nu har jeg ikke børn..

men jeg selv Hedder Debbie.

hvilket er blevet mere populært med årene men da jeg blev født skulle mine forældre søge om lov til navnet da der ikke var andre der hed det i danmark... 

Anmeld

17. maj 2014

LinLin

Louises skriver:

Min datter hedder Filucca. Der er ikke så mange der hedder det endnu. 

Vi valgte det fordi vi ikke ville have et mega populært navn. Hedder selv Louise og det var ret træls at altid hedde Louise S fordi 3 andre i klassen havde samme navn. 

Sjovt du så har taget det så meget til dig at du bruger det som profilnavn

Mine hedder David og Adam. Helt almindelige navne som der bare ikke er aå mange der hedder Adam er dog på vej op, men David er da uden for top 50!

Lillesøster kommer til at hedde Aya eller Lia

Anmeld

17. maj 2014

Victoria2013

Min datter hedder Victoria - så ikke det mest almindelige navn, men dog i top20. Ikke at det gør mig noget, navnet er jo smukt, ligesom pigen  

En af hendes kusiner fra samme år hedder Iris, det tror jeg er noget mere utraditionelt

Anmeld

17. maj 2014

Zicla

De hedder Zia og Clara. Jeg synes at de er nogle flotte navne. Zia er dog specielt og Clara er der mange der hedder men jeg synes om navnet alligevel....

Anmeld

17. maj 2014

Dr. House

Vivienne skriver:

Kære piger, 

Jeg vil gerne høre jeres børns specielle navne.

Det skal ikke være de typiske Maria, Noah, Sofia, Ida, Lucas, Victor navne. 

Og meningen bag navnet

Vi vil gerne have at vores pige kommer til at hedde Octavia. 

Anmeld

17. maj 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min store pige hedder Isabell og vi synes bare det var så flot og ikke så brugt som Isabella.

Lillesøster hedder Elina og med hende stod valget mellem Elina og Catalina. Min mand var mest til Elina da det var lidt mindre prinsesse agtigt.

Begge hedder Nika til mellemnavn og det er et navn jeg faldt over nogle år før vi nåede til at få børn og syntes bare det var super flot og sødt.

Hvis vi skal have flere børn, kan jeg godt li' Amelia eller Milou til en pige og Kjartan eller Dag til en dreng

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.