Med børnene som våben TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Rikke vuholm

Jeg syntes det er skammeligt at voksne ikke kan se udover deres egne behov frem for børnenes. Der være noget psykisk galt i hovedet at man kan påstå at denne behandling er den rigtige for ens børn. Man fik et ansvar da man valgte at få børn og det ansvar forsvinder ikke, hvis man går fra hinanden.  Det er min mening bliver så rasende på børnenes vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

mpr

Det var så forfærdeligt et program.. Det farlige ved at sende den er at den kan give nogen lidt for gode ideer til at ramme hinanden hvis de på nuværende tidspunkt ikke har tænkt på det

Men ja det er utroligt sådan noget kan ske, hvordan kan nogen få sig selv til at ødelægge deres egene børn på den måde... Man kan da håbe at nu når der kommer så meget fokus på det at der sker et eller andet inde på Christiansborg så sådan en opførsel ikke kan ske frem over... 800 børn om året hvor den ene forælder bliver taget væk det er bare ikke i orden! Så må de F***** få ansat nogle flere folk i statsforvaltningen så sådanne ting ikke kan ske!

Anmeld

13. maj 2014

BabyMus

Puha ja, jeg fik godt nok også ondt i maven og en klump i halsen. Og jeg har ikke engang børn endnu.  

Anmeld

16. maj 2014

Muffin_girl

Ms.Sunshine skriver:

jeg sidder her som nybagt mor til mit andet barn og tudede... jeg er godt på vej til at ende i den samme situation med min førstefødtes far... 

Tænk at præsten var villig til at snyde hende fra sønnens konfirmation... 

men som min svigermor sagde; nu kan børnene sidde og se hvordan forældrene forsøger at komme til at se dem...

JA men det værste er jo bare at alle ikke har den mulighed med at komme i tv, og mange børn bliver glemt

Anmeld

16. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Det er så frygteligt ! Tænk at een forældre kan tro at han/hun har mere ret til barnet end modparten! Jeg kan slet ikke forstå hvordan set kan gå så vidt...

Anmeld

17. maj 2014

Patriark

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det går virkelig os over min forstand.. Men altså kommunen osv fejler jo os bare totalt.. Det er sku skammeligt at det system man ska ku stole på er så uendelig upålidligt

Det er vel staten, Statsforvaltningen, der fejler?!

Anmeld

17. maj 2014

Christine

Patriark skriver:

Ja

Men må sige at det der med at skyde skylden på "systemet" er ret provokerende at høre på. Der er først og fremmest nogle forældre der fejler noget så grusomt.

Utroligt at voksne der ønsker at have ansvaret for børn får lov til at opføre sig sådan. Og nu er der forskel på sagerne, men tænkte mht en sag jeg så lidt om at ingen af parterne var for fine i kanten.

Anmeld

17. maj 2014

L&V

Patriark skriver:

Os dem ja

Anmeld

17. maj 2014

Clisolka

Aalborg_Pigen skriver:

Nej hvor jeg grummer tæer over det program.

Det gør så ondt i min mave, og jeg forstår ikke at forældre kan hade hinanden så meget! 

Tænk sig at man kan hade hinanden så meget, at man bruger sine børn som våben imod hinanden... Det er da for ledt! 

Puuuh jeg så kun det sidste afsnit - og det var nok!

Øv, at forældre kan være så egoistiske at lade det gå ud over børnene... 

Jeg er glad for at jeg aldrig har været skilsmissebarn. Til gengæld har jeg set hvordan min søster og svoger har kæmpet mod hinanden! Hvordan børnene har hørt de har råbt og skreget af hinanden, inden de gik fra hinanden. Øv! 

I dag har de en far der dårligt vil se dem 

Anmeld

17. maj 2014

Muffin_girl

Rikke vuholm skriver:

Jeg syntes det er skammeligt at voksne ikke kan se udover deres egne behov frem for børnenes. Der være noget psykisk galt i hovedet at man kan påstå at denne behandling er den rigtige for ens børn. Man fik et ansvar da man valgte at få børn og det ansvar forsvinder ikke, hvis man går fra hinanden.  Det er min mening bliver så rasende på børnenes vegne

Ja man bliver så ked af det på børnenes vegne ! Syntes det er forfærdeligt !! Man har jo fået et barn ved at dyrke sex, kan sagtens forstå man bliver uenige, men at man kan hade hinanden så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.