Med børnene som våben TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Muffin_girl

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er mig totalt ubegribeligt hvordan mennesker der engang har elsket hinanden så højt at de vælger at få børn sammen kan ende med at hade hinanden så meget at man kan opføre sig sådan..

Stakkels stakkels børn

Ja netop. Tænk sig at hadet kan være så stort, jeg taler selv af erfaring, da jeg ikke havde min mor i mange år. Kan ikke forstå at nogen mennesker kan være så egocenterede .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Troldemommi

Aalborg_Pigen skriver:

Meget. Hvordan kan voksne mennesker være så egoistiske, og køre deres eget egotrip hvori det handler om at hade et andet menneske så meget!

Ja det er slet ikke til at forstå 

Anmeld

13. maj 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Ja netop. Tænk sig at hadet kan være så stort, jeg taler selv af erfaring, da jeg ikke havde min mor i mange år. Kan ikke forstå at nogen mennesker kan være så egocenterede .... 

Nej det går virkelig os over min forstand.. Men altså kommunen osv fejler jo os bare totalt.. Det er sku skammeligt at det system man ska ku stole på er så uendelig upålidligt

Anmeld

13. maj 2014

MyLove E

Aalborg_Pigen skriver:

Nej hvor jeg grummer tæer over det program.

Det gør så ondt i min mave, og jeg forstår ikke at forældre kan hade hinanden så meget! 

Tænk sig at man kan hade hinanden så meget, at man bruger sine børn som våben imod hinanden... Det er da for ledt! 

Undskyld havde ikke set din tråd

Men hvordan kan man hade et andet menneske så meget, at man er villig til at ofre sine børn !!!!!

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det går virkelig os over min forstand.. Men altså kommunen osv fejler jo os bare totalt.. Det er sku skammeligt at det system man ska ku stole på er så uendelig upålidligt

Helt enig... 

Det er bare skræmmende.. At folk kan være så snu! 

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

MyLove E skriver:

Undskyld havde ikke set din tråd

Men hvordan kan man hade et andet menneske så meget, at man er villig til at ofre sine børn !!!!!

Hvorfor siger du undskyld?

Ja mennesker er LEDE!!! 

Anmeld

13. maj 2014

MyLove E

Aalborg_Pigen skriver:

Hvorfor siger du undskyld?

Ja mennesker er LEDE!!! 

Jeg havde også lige oprettet en, men havde ikke set din

Jeg er i chok over præsten!

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

MyLove E skriver:

Jeg havde også lige oprettet en, men havde ikke set din

Jeg er i chok over præsten!

Ja hun var da en *BIP*!  Godt hun fik en advarsel, hun fortjener ikke at være præst, efter min mening! 

Anmeld

13. maj 2014

MyLove E

Aalborg_Pigen skriver:

Ja hun var da en *BIP*!  Godt hun fik en advarsel, hun fortjener ikke at være præst, efter min mening! 

Jeg er helt enig!!!

Anmeld

13. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nej hvor jeg grummer tæer over det program.

Det gør så ondt i min mave, og jeg forstår ikke at forældre kan hade hinanden så meget! 

Tænk sig at man kan hade hinanden så meget, at man bruger sine børn som våben imod hinanden... Det er da for ledt! 

jeg sidder her som nybagt mor til mit andet barn og tudede... jeg er godt på vej til at ende i den samme situation med min førstefødtes far... 

Tænk at præsten var villig til at snyde hende fra sønnens konfirmation... 

men som min svigermor sagde; nu kan børnene sidde og se hvordan forældrene forsøger at komme til at se dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.