Hvilke tøjmærker kan i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2014

LinLin

Som små har de primært haft
IdaT
Molo
H&m
Katvig
Småfolk
Ej sikke lej
De fleste bodyer var bare fra bilka

Senere (også):
Hummel
Kulör
Lego

Og så syr min tante en masse fedt tøj som vi er så heldige at få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Jj1709

Basis tøj, såsom strømper, strømpebukser, undertøj og ensfarvet trøjer køber jeg i H&M, bilka eller føtex.. 

Men ellers er det Danefæ, småfolk, katvig og Poppy rose vi gør mest i..  

Anmeld

8. maj 2014

PernilleogLouis

Har kun en dreng men det er Hummel, Koin, RL, Tommy Hilfiger, Danefæ, Diesel, Converse også er jeg også vild med Burberry og Hugo Boss (dog kun overdele)

Anmeld

8. maj 2014

L&V

Min datter bruger mest Hummel, milk, danefæ og pompe deluxe
en smugle molo, småfolk og katvig, noa noa og aya naya

Min søn bruger mest hummel, hjort, danefæ, levise og pompe deluxe
en smugle molo, beneton og wheat

Anmeld

8. maj 2014

Mivsen

Til vores søn : især Molo og Hummel, men er også til småfolk synes bare kvalitet er lidt ring.

til vores datter : Noa Noa, molo, smallstuff og Hummel

Anmeld

8. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
EnSødMor skriver:

Jeg har ALTID købt h&m, hummel og småfolk til min datter da hun var lille, men er begyndt at falde for Zara.dk og pompdelux, prisen er okay og kvaliteten er rigtig god... :-) 

Hvilke mærker bruger du til jeres pige? 

Vi venter også en dreng; hvilke mærker elsker du til drenge? ;-) Vil gerne andet end h&m, Bilka osv som det meste. ;-) 

kom frisk ;-)

Bliver altid helt paf, når jeg læser denne slags debatter ! Fatter ikke hvordan I får råd til at give jeres børn de dyre mærker på  Men det er nok en prioteringssag -  - tænker dog tit hvor filan folk får penge fra...- jeg synes ikke vi har penge til noget ud over det primære  Nå det var ikke det, det handlede om...

Min datter går i det vi arver, eller det jeg køber billigt/brugt. Jeg kan godt li' ESL og Hummel - Katvig, småfolk og MOLO kan jeg til gengæld ikke så godt klare 

//Mette

Anmeld

8. maj 2014

GUSO

Til min dreng bruger jeg mest danefæ og Hummel, syntes det er helt fantastisk tøj overtøj er miniature, Hummel og didriksons favoritter

Anmeld

8. maj 2014

modesty

Jeg har ALTID købt h&m, hummel og småfolk til min datter da hun var lille, men er begyndt at falde for Zara.dk og pompdelux, prisen er okay og kvaliteten er rigtig god... :-) 

Hvilke mærker bruger du til jeres pige? 

Vi venter også en dreng; hvilke mærker elsker du til drenge? ;-) Vil gerne andet end h&m, Bilka osv som det meste. ;-) 

kom frisk ;-)

Det jeg synes er pænt. Har ingen favoritmærker som sådan. Køber genbrug, så det er ikke så vigtigt for mig om det er et dyrt eller et billigt mærke. 

Min dreng har en del Katvig, Ej Sikke Lej, Holly's. Men også h&m (vi har mange af deres joggingbukser da min dreng helst vil gå i joggingbukser). 

Jeg bryder mig ikke om Molos print-ting eller Danefæs vikinge-ting, men elsker Molos fleece og Danefæs velourbukser og bluser med dyretryk (bjørn, løve, kat o.s.v.). Så ved de fleste mærker, er der nogle ting jeg kan lide og nogle ting jeg ikke kan lide. Er f.eks ikke vild med Ej Sikke Lejs ugleprint, men er vild deres stribede bluser og deres bukser.

Louie Louis, Mini Rodini, Kulör, Serendipity har han også ting fra. Havde meget Serendipity da han var baby, syntes det var det fedeste babytøj for kvaliteten var helt fantastisk. Det synes jeg stadig, men har ikke haft mulighed for at tage på deres lagersalg de sidste par gange...

Et af mine yndlingsmærker er COS, men der er ikke så meget at finde brugt, så ind imellem flotter jeg mig og køber nyt. 

Anmeld

8. maj 2014

Francisca

MKBP skriver:

Bliver altid helt paf, når jeg læser denne slags debatter ! Fatter ikke hvordan I får råd til at give jeres børn de dyre mærker på  Men det er nok en prioteringssag -  - tænker dog tit hvor filan folk får penge fra...- jeg synes ikke vi har penge til noget ud over det primære  Nå det var ikke det, det handlede om...

Min datter går i det vi arver, eller det jeg køber billigt/brugt. Jeg kan godt li' ESL og Hummel - Katvig, småfolk og MOLO kan jeg til gengæld ikke så godt klare 

//Mette

Det jo normale mærker dem de fleste skriver de køber?
Så at du ikke fatter hvordan folk har råd til det så det største delen af Danmark du mener?
Man vælger vel at få børn og have råd til at give dem tøj på?

Anmeld

8. maj 2014

modesty

Det jo normale mærker dem de fleste skriver de køber?
Så at du ikke fatter hvordan folk har råd til det så det største delen af Danmark du mener?
Man vælger vel at få børn og have råd til at give dem tøj på?

Jeg er helt enig med MKPB. Det er helt uhyrlige summer man kommer til at bruge på tøj til sine børn hvis man køber primært køber de dyre mærker - specielt når de er babyer. 

Det er ikke min oplevelse at størstedelen af Danmark køber disse mærker fra ny, som den primære del af deres børns garderobe. I min omgangskreds er det helt normalt at låne/få af venner og så få nogle dyre mærker i barselsgave, fødselsdagsgave o.s.v. Men at man går ud og køber en hel baby/børnegarderobe fra ny i dyre mærker, nej, det er ikke normalt. Jeg siger ikke at det er unormalt, men jeg bliver provokeret af din tone overfor MKPB som kommer med et helt reelt indspark i debatten. Og at påstå at man ikke har råd til at give sine børn tøj på fordi man ikke vil betale 180 kr. for en body som kan bruges i et par måneder, det er bare snobbet.

Vi har råd til at give min søn dyre mærker, men jeg synes det er helt vildt at give 800 kr. for en jakke som kan bruges i 4 mdr., så derfor køber vi brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.