Jeg har ALTID købt h&m, hummel og småfolk til min datter da hun var lille, men er begyndt at falde for Zara.dk og pompdelux, prisen er okay og kvaliteten er rigtig god... :-)
Hvilke mærker bruger du til jeres pige?
Vi venter også en dreng; hvilke mærker elsker du til drenge? ;-) Vil gerne andet end h&m, Bilka osv som det meste. ;-)
kom frisk ;-)
Det jeg synes er pænt. Har ingen favoritmærker som sådan. Køber genbrug, så det er ikke så vigtigt for mig om det er et dyrt eller et billigt mærke. 
Min dreng har en del Katvig, Ej Sikke Lej, Holly's. Men også h&m (vi har mange af deres joggingbukser da min dreng helst vil gå i joggingbukser).
Jeg bryder mig ikke om Molos print-ting eller Danefæs vikinge-ting, men elsker Molos fleece og Danefæs velourbukser og bluser med dyretryk (bjørn, løve, kat o.s.v.). Så ved de fleste mærker, er der nogle ting jeg kan lide og nogle ting jeg ikke kan lide. Er f.eks ikke vild med Ej Sikke Lejs ugleprint, men er vild deres stribede bluser og deres bukser.
Louie Louis, Mini Rodini, Kulör, Serendipity har han også ting fra. Havde meget Serendipity da han var baby, syntes det var det fedeste babytøj for kvaliteten var helt fantastisk. Det synes jeg stadig, men har ikke haft mulighed for at tage på deres lagersalg de sidste par gange...
Et af mine yndlingsmærker er COS, men der er ikke så meget at finde brugt, så ind imellem flotter jeg mig og køber nyt. 
Anmeld