Jobsøgning der ikke giver pote.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

*Mor Til Albert*

FrkGranger skriver:

Jeg har selv ADHD og er meget bevidst om hvor mine begrænsninger ligger...

Nu ved jeg ikke hvordan du siger det, om du siger "jeg har ADHD" eller du siger "jeg har ADHD og for mit arbejdsliv betyder det at jeg er dygtig til... Men har nogle begrænsninger i forhold til...." 

At have ADHD er jo meget individuelt hvilke specifikke vanskeligheder man har, og hvis ikke man selv er bevidst om hvor ens styrker og begrænsninger i arbejdslivet er, kan det være svært for en arbejdsgiver at vurdere omfanget af det, for som du selv siger er der mange ting som en med ADHD kan og er god til...

Jeg er meget bevidst om mine styrker og svagheder. Jeg hviler meget i mig selv og har en god balance. Jeg fremhæver altid mine styrker. For mig er ADHD'en ikke et problem, da jeg klarer mig uden medicin og bruger redskaber i min hverdag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

FrkGranger

*Heidi* skriver:

Jeg er meget bevidst om mine styrker og svagheder. Jeg hviler meget i mig selv og har en god balance. Jeg fremhæver altid mine styrker. For mig er ADHD'en ikke et problem, da jeg klarer mig uden medicin og bruger redskaber i min hverdag. 

Det er også det jeg mener...

Har heller aldrig fået medicin så for mig er det vigtigt at jeg våd hvad jeg kan og hvad der skal arbejdes med...

ADHD er ikke ensbetydende med begrænsninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.