Jobsøgning der ikke giver pote.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.349 visninger
31 svar
10 synes godt om
6. maj 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er uddannet ergoterapeut og har desværre gået ledig siden juni 2013, hvor jeg blev uddannet. 
I det åt der snart er gået, har jeg skrevet over 60 opfordrede ansøgninger og mindst lige så mange uopfordrede. Jeg har ikke været til én eneste samtale, og det hele er bare ved at føles som én lang uendelig vej uden mål i sigte. 
Jeg har været på jobsøgningskursus; uden held. Jeg har været i trainee-forløb; uden held. Jeg har været til en jobsamtale i forbindelse med et løntilskudsjob, men blev fravalgt pga. min ADHD. 
Lige nu i denne skrivende stund sidder jeg og glæder mig frygtelig meget til at skulle på barsel til oktober. Det giver mig et håb om, at jeg kan få en pause oppe i mit hovede, for jeg kan mærke at det hele er ved at brænde sammen, hvilket jo ikke er særlig godt når jeg er gravid.
Havde lige brug for luft.

Tak fordi du læste med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Carina:-)

Det er ikke nemt...

Det er arbejdsgivernes marked,og det kan mærkes.

Jeg er selv arbejdsgiver,og ja selv til et job med få timer og på trælse tider er der masser af ansogninger.

I er mange om budet,så kan desværre ikke give dig andre råd end at hænge i og holde ud 

Anmeld

6. maj 2014

asphodel

HFB skriver:

Jeg er uddannet ergoterapeut og har desværre gået ledig siden juni 2013, hvor jeg blev uddannet. 
I det åt der snart er gået, har jeg skrevet over 60 opfordrede ansøgninger og mindst lige så mange uopfordrede. Jeg har ikke været til én eneste samtale, og det hele er bare ved at føles som én lang uendelig vej uden mål i sigte. 
Jeg har været på jobsøgningskursus; uden held. Jeg har været i trainee-forløb; uden held. Jeg har været til en jobsamtale i forbindelse med et løntilskudsjob, men blev fravalgt pga. min ADHD.