Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Albertsen92

stm2812 skriver:

Årh elsker også samsovning�� ronja sov imellem os de første 7 mdr og det var så skønt. (Og så er det også mega nemt når man ammer

og fantastisk billede han fik taget

Så skønt

Ja, det er meget let at amme, jeg ammer liggende samtidig. Det kunne bare ikke være nemmere. Gider ikke op af sengen om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Karina84

Laulund87 skriver:

Her fungerer samsovning SLET ikke.

Både Maria og jeg kan slet ikke sove hvis der er den mindste uro eller støj så det resulterer i minus søvn til os begge. Maria klager også mange gange om natten over at far snorker.

Hvis hun er syg sover hun selvfølgelig sammen med os, men ellers ikke.

Jeg oplever derimod at folk rynker på næsen når jeg siger at vi aldrig sover sammen 

Jeg er bare glad for at have et barn der er ligesom mig og har brug for RO

Det samme gør jeg en lille smule...

For her er det præcis det samme. Begge unger har sovet hos eller i vugge/lift ved siden af os, da de var spæde, men da de var en 4-6mdr. max. rykkede de på eget værelse.

De synes de skal alt andet end sove, hvis de kommer ind i vores seng. Er de meget syge, kan de godt finde ro. Men har faktisk oplevet at den store selv bad om at komme ind i hans egen seng, en sen aften hvor han var syg og vi ville putte med ham inde i vores seng.

Så, ja når vi skal sove, skal vi SOVE, ungerne på deres værelser og vi i vores seng  Selvom det da er møg hyggeligt og mit moderhjerte vil elske at putte tæt med dem 

Anmeld

2. maj 2014

Louisejulia

Albertsen92 skriver:

Andre der praktiserer dette? Lig gerne billede ind

Min kæreste tog dette billede, da han tog på job i morges.

Hvor jeg dog elsker at ligge ved min lille piges side hver nat

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Hvad tænker du, når du hører det? 

Min kæreste tog dette billed for noget tid siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2014

Laulund87

Karina84 skriver:

Det samme gør jeg en lille smule...

For her er det præcis det samme. Begge unger har sovet hos eller i vugge/lift ved siden af os, da de var spæde, men da de var en 4-6mdr. max. rykkede de på eget værelse.

De synes de skal alt andet end sove, hvis de kommer ind i vores seng. Er de meget syge, kan de godt finde ro. Men har faktisk oplevet at den store selv bad om at komme ind i hans egen seng, en sen aften hvor han var syg og vi ville putte med ham inde i vores seng.

Så, ja når vi skal sove, skal vi SOVE, ungerne på deres værelser og vi i vores seng  Selvom det da er møg hyggeligt og mit moderhjerte vil elske at putte tæt med dem 

Det var også den alder Maria kom på eget værelse

Når hun er syg er hun meget tryghedssøgende og holder mig i hånden hele natten. Det er meget hyggeligt, men jeg lukker stadig ikke et øje.

Jeg har intet imod samsovning, men har desværre oplevet at folk ikke kan/vil forstå og respektere, at der faktisk er børn der ikke har det behov

Anmeld

2. maj 2014

Tip!

Min søn har bare altid sovet bedst i min seng.... Så det har han gjort siden han var helt lille og indtil nu... For nu er det ikke spændende mere.. Han er 5 1/2 år og sover 5 ud af 7 nætter i egen seng hele natten... 

Han er vel bare vokset fra behovet, og er blevet en stor dreng... Moderen derimod, skal lige vænne sig til at have sengen for sig selv... 

Anmeld

2. maj 2014

AnthonsMor

Albertsen92 skriver:

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Jeg ville elske det, hvis ikke min søn blev stiktosset og bare  ikke vil

Han er slet ikke til alt det der putte halløj, han vil bare gerne sove i sin egen seng, og han er altså kun 1 år

Anmeld

2. maj 2014

stm2812

Albertsen92 skriver:

Så skønt

Ja, det er meget let at amme, jeg ammer liggende samtidig. Det kunne bare ikke være nemmere. Gider ikke op af sengen om natten

Hehe nej sådan havde jeg det også. Så kan man nemlig stadig ligge og blunde samtidig

Anmeld

2. maj 2014

trunte89

Sara på 6 år har sovet hos mig de sidste mange år. ( mere eller mindre altid ) og vi elsker det begge, og hun får lov lige så længe hun vil. Hun siger selv, at hun er mest tryg når hun sover hos mig.
I starten havde vi hver vores dyne, men så begyndte hun at krybe ned under min dyne, og så kunne vi ellers ligge og hive k hver vores ende at dynen det halve af natten. Så måtte ud og købe en dobbeltdyne. Dét gjorde godt! Hun ligger dog noget uroligt om natten

Anmeld

5. maj 2014

Milas14

Her har jeg altid sovet med mine 3 børn og far har været med på det osse

Anmeld

6. maj 2014

Christine

Albertsen92 skriver:

Hvor er det et sødt billede! Her sover vi også sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.