Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Albertsen92

Janne T. skriver:

Det kommer næppe som en overraskelse, at jeg ELSKER samsovning

Rose sover inde hos om natten i egen seng, men sådan 4/7 dage i ugen ender hun oppe mellem os i løbet af natten. Det er fantastisk!

James vil ikke samsove :/ Han kan slet ikke finde ud af at sove sammen med os. Han gjorde da han var spæd og jeg ammede, men omkring 4 mdrs alderen, blev han forstyrret for meget af det og kom i egen seng inde hos os. Nu er han rykket ind på værelset, da han vækkes af vores lyde. 

Her er nogle gamle samsovningsbilleder af Rose og jeg 

Skønne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

lenemor77

Albertsen92 skriver:

Andre der praktiserer dette? Lig gerne billede ind

Min kæreste tog dette billede, da han tog på job i morges.

Hvor jeg dog elsker at ligge ved min lille piges side hver nat

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Hvad tænker du, når du hører det? 

Elsker det... Vores store pige er ved at fylde for meget til at det er behageligt, men hun er også 6 år.... Hun har nu en madras inde hos os. Det er med smerte i hjertet at vi må konstatere at lillesøster NÆGTER!!! Ville elske at vågne ved at små fingre prikker til en ...

Anmeld

2. maj 2014

tarkoflen

Albertsen92 skriver:

Ih hvor skønt ser så hyggeligt ud.
Vi skal også have fat i en seng, hvor man kan tage siderne af. Hvor er din fra?

Vores er en brugt fra ikea, de sagde man kunne undvære den ene side, men det er ikke optimalt, så vi måtte selv fixe det lidt

Men jeg er ret sikker på at der er andre derfra der kan bruges.

Jeg er super glad for at hun ligger lige der ved siden af mig (eller kæresten, når jeg trænger til at sove uden at skulle lytte efter hende og give hende sutten)

Anmeld

2. maj 2014

Eliza

Malthe på 2 sover i egen seng sat op af vores seng og uden side på.
Han sov i vores seng til han var ca 1 år
Lillebror på 19 dage, sover i vores seng han starter i sin lift men jeg går kold på første amning om natten og derfra sover han resten af natten hos os.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2014

LilleChelle

Herhjemme sov bassen mellem os de første 4 måneder Og det var da fantastisk .. 

- Til sidst vækkede vi dog hinanden hele tiden  

Og han røg på eget værelse som 10 måneders, da vi stadig vækkede hinanden hele tiden  

Anmeld

2. maj 2014

Clisolka

tarkoflen skriver:

Thea på 1 år ligger ved siden af mig, dog i egen seng, hvor den ene side er pillet af... Og det er fordi ellers sover moren ikke særlig godt, da hun er et lille moslehoved

Og til tider ligger hun sådan her alligevel men det er nu oftest inden jeg går i seng

Jeg synes det er dejligt at hun ligger lige ved siden af mig, særligt når hun er syg.

Vi har gjort det samme - tremmesengen står direkte op af vores seng, med den ene side pillet af. Det er jo en fantastisk ide, jeg ved ikke lige hvorfor vi ikke gjorde det med den ældste 

Anmeld

2. maj 2014

twinny

Her sover jeg tit på drengenes værelse. De deler en madras på 160. Så der ligger jeg 5 ud 7 nætter.  Bare fordi det er hygge.  De er 2,7 år. 

Anmeld

2. maj 2014

Laulund87

Her fungerer samsovning SLET ikke.

Både Maria og jeg kan slet ikke sove hvis der er den mindste uro eller støj så det resulterer i minus søvn til os begge. Maria klager også mange gange om natten over at far snorker.

Hvis hun er syg sover hun selvfølgelig sammen med os, men ellers ikke.

Jeg oplever derimod at folk rynker på næsen når jeg siger at vi aldrig sover sammen 

Jeg er bare glad for at have et barn der er ligesom mig og har brug for RO

Anmeld

2. maj 2014

stm2812

Albertsen92 skriver:

Andre der praktiserer dette? Lig gerne billede ind

Min kæreste tog dette billede, da han tog på job i morges.

Hvor jeg dog elsker at ligge ved min lille piges side hver nat

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Hvad tænker du, når du hører det? 

Årh elsker også samsovning�� ronja sov imellem os de første 7 mdr og det var så skønt. (Og så er det også mega nemt når man ammer

og fantastisk billede han fik taget

Anmeld

2. maj 2014

Ka+Ma=Be

Synes kun det er sjovt,  at det har et "navn"

Herhjemme sover Benjamin på snart 3 år også i mors og fars seng - og han har gjort det siden han blev født

(Kan ikke sætte billeder ind?! hmm)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.