Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.924 visninger
39 svar
38 synes godt om
2. maj 2014

Albertsen92

Andre der praktiserer dette? Lig gerne billede ind

Min kæreste tog dette billede, da han tog på job i morges.

Hvor jeg dog elsker at ligge ved min lille piges side hver nat

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Hvad tænker du, når du hører det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Clisolka

Jeg ææææææælsker det!! 

Jeg nyder at ligge og putte med den mindste (7½ mrd) - mens han stadig vil. Begge børn har sovet imellem os indtil de var 3 og 4 mrd. Den ældste på 3½ gider absolut ikke at putte længere 

Anmeld

2. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her elsker vi at putte alle sammen! Alberte på snart 2 år tror desvære bare at hun ska holde fest, om morgnen, så hun sover i sin egen seng endnu.

Da jeg var barn, delt vi alle 4 soveværelse indtil jeg var ca 8 år. Elskede det! Vh stine

Anmeld

2. maj 2014

tarkoflen

Albertsen92 skriver:

Kan slet ikke forstå det er "forbudt" at sove med ens barn, og at folk rynker på næsen, når man fortæller det.

Thea på 1 år ligger ved siden af mig, dog i egen seng, hvor den ene side er pillet af... Og det er fordi ellers sover moren ikke særlig godt, da hun er et lille moslehoved

Og til tider ligger hun sådan her alligevel men det er nu oftest inden jeg går i seng

Jeg synes det er dejligt at hun ligger lige ved siden af mig, særligt når hun er syg.

Anmeld

2. maj 2014

tarkoflen

Og sikke et skønt billede din kæreste fik taget

Anmeld

2. maj 2014

Mama85

Vi elsker samsovning, sover med min dreng der netop er blevet 8 mdr.  Han elsker det! Når jeg putter ham, sludrer vi i 5 min, og lige så snart han får sine "godnatkys" og min arm på maven, ja så sover han faktisk 

Anmeld

2. maj 2014

Mor Christa

Hos os sov minichefen hos os indtil han var omkring 6 mdr, og når han så skulle ammes om natten, kom han ind i vores seng og sov resten af natten der..
Da han så stoppede med at skulle ammes om natten sov han på eget værelse, men vågner han og er ked, eller ønsker at putte ved os får han lov.
Han sov inde hos os så sent som i nat, da han vågnede og savnede sin mor 
Normalt sover han dog i egen seng..
Nu kommer lillesøster om lidt, og begge børn er velkommen i sengen

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min dreng (2,5) har sovet i egen seng fra ret tidligt af. Vi har kun en 3/4 seng, så vi sover desværre elendigt når vi alle tre ligger der  Men hyggeligt er det bestemt og han kommer også ind og ligger i midten hvis ham vågner og er ked, hvilket er ret tit pt.  Heldigvis er han blevet bedre til at forstå at han skal sove, når han kommer ind, for bare 6mdr siden kunne vi ikke tage ham ind om natten for så troede han vi skulle lege 

Anmeld

2. maj 2014

mommy1991

Min søn på 9 mdr kommer næsten også aaaaaltid ind til os i løbet af natten, og han sover SÅ godt når han sover hos os.. Må indrømme at jeg elsker det, men det er nok ikke en holdbar situation i længden.. 

Anmeld

2. maj 2014

Trekløver(:

Albertsen92 skriver:

Vi samsover også de fleste nætter herhjemme. Det er rigtig hyggeligt Har dog ikke fået nogen rynkende bryn eller kommentarer omkring dette.

Det ser hyggeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.