Med Dina delte vi værelse til hun blev 2 1/2 og alle nætter delte vi også seng - hun blev lagt i sin egen (de fleste nætter) men kom over i vores ja når vi gik i seng - at vi fik vores værelse stoppede ikke den rutine, ja sågar i nat kom hun ind i vores seng (og hun er 11)...
Liam delte vi værelse med til han var lidt over 1 år, men han har aldrig sovet godt sammen med os selvom jeg tog ham over, så det kan tælles på en hånd hvor tit vi har sovet sammen. Dog er han nu (han er 6) lidt misundelig på de andre der kommer ind og har kommet få gange - en gang havde jeg alle 3 i sengen og han valgte at vende sig ned i fodenden så han kunne få lidt fred til at sove.
Linus er en puttegris som sin storesøster og sover gerne i vores seng, der er mange gange hvor vi har lagt ham i egen seng og når jeg kryber i seng finder jeg ham i vores

Har aldrig hørt folk rynke på næsen, men har heller ikke været decideret samsover som fortalte om det og mente det var det bedste. Det har bare været hvordan liver lige faldt.
Og kan da huske på hospitalet var det dem der opfordrede til jeg tog Dina over i sengen.
Anmeld