Åh jeg bliver sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

lineog4

esioul skriver:

det kom bare lidt til at lyde som en abort før uge 12 er ingenting. Men vælger at trække mig, da jeg har følelserne uden på tøjet

ke ingen ting men bare to forskellige ting. Jeg kan heller ikke sammenligne at miste min far med at miste Lia. Det betyder ikke at det var "ingen ting" at miste min far, men bare at det er nogen helt andre følelser der er på spil.
Jeg er sikker på en abort før x uge kan være sindsyg hårdt, kan være en kæmpe sorg osv. Men det er nogen andre følelser der er i spil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

grinny

esioul skriver:

det kom bare lidt til at lyde som en abort før uge 12 er ingenting. Men vælger at trække mig, da jeg har følelserne uden på tøjet

Jeg synes ikke jeg selv får det til at lyde som om en abort er ingenting, og det er i hvert fald slet ikke det jeg mener.

En abort er aldrig sjovt, og det er en drøm der knuses. Jeg blev bare rigtig ked af det igår da jeg endnu en gang skulle høre at min fødsel af Isaac var som en abort, for det føler jeg personligt ikke det er.

Jeg er overhovedet ikke ude på at støde nogen, men det er mine frustrationer som jeg havde brug for at få ud 

Anmeld

29. april 2014

esioul

grinny skriver:

Jeg synes ikke jeg selv får det til at lyde som om en abort er ingenting, og det er i hvert fald slet ikke det jeg mener.

En abort er aldrig sjovt, og det er en drøm der knuses. Jeg blev bare rigtig ked af det igår da jeg endnu en gang skulle høre at min fødsel af Isaac var som en abort, for det føler jeg personligt ikke det er.

Jeg er overhovedet ikke ude på at støde nogen, men det er mine frustrationer som jeg havde brug for at få ud 

Det ved jeg

Anmeld

13. maj 2014

Yoggibear

Nu har jeg ikke læst det hele men selvfølgelig er der forskel på en abort og en fuldbåren baby. Puha det kan jeg slet ikke sætte mig ind men ja. Er virkelig ked af det på dine (jeres vegne) og ked af du skal opleve den sammenligning. jeg ville også blive frustreret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.