Den var hård! Synes det har været 3 rigtig hårde uger hvor jeg ikke har haft nok tid til lillebror, han har flere gange ligget alene i meget af hans vågen tid og når lillebror får mad er der heller ikke ro fordi storebror laver ballade. Føler også jeg ville svigte lillebror lidt ved ikke at give ham det samme som storebror med salmesang, babysvømning og jeg ville rigtig gerne i mødregruppe. Men samtidig vil jeg jo også storebror det bedste og han har det ikke godt /:
Men i de 3 uger han var hjemme gik jeg omkuld kl 20-21 og fik ikke noget mad før far kom hjem fra arbejde. Det er virkelig hårdt!
Det var ikke for at være ond, men jeg prøver bare at se det som det er. 
Og jeg har fuld forståelse for at du ikke har lyst/overskud til at have storebror hjemme hele tiden - jeg tror også at jeg ville gå helt ned med to så små børn 24/7.
Men jeg tænker at det enten er at acceptere at storebror har det hårdt i vugger, og så vente på at den fase går over, eller at sørge for at han får mere hjemmetid. Kan ikke rigtigt se hvad man ellers skulle gøre.
Hvad med far - har han ikke mulighed for at træde ekstra meget til i weekenderne, så du måske kunne have overskud til at tage en enkelt fridag om ugen med storebror (fredag eller mandag f.eks)?
Og drop babysvømning og salmesang! Det er ikke hvad din familie har brug for lige nu. Det synes jeg virkelig er et forkert sted at lægge energien. Babys behov er at være sammen med dig, ikke at gå til en masse aktiviteter. Mødregruppe kan jeg godt forstå at du gerne vil prioritere.
Anmeld