Det er hvad min søn er hver dag han kommer hjem fra vs, han er 15 måneder.
Han har lige været hjemme fra vs i 3 uger pga sygdom, hvor vi rigtig har hygget og der har næsten intet været. Men lige så snart han kom afsted igen starter det hele /:
Han er i vuggestue fra 9-14.30 ca
Og han sover kun ca 1-1,5 time til middag.
Helt ærligt, så er han faktisk ikke til at holde ud at være sammen med, ligemeget hvad vi gør bliver han hysterisk eller græder eller bliver sur. Om vi sætter os og leger med ham om vi finder noget frem han kan lege med om vi bare sætter os på gulvet ved siden af, hvis vi skal på toilettet, hvis vi går i køkkenet, hvis vi rydder op, hvis vi laver mad. Årh

Vi var til forældremøde igår hvor de sagde at de synes han var faldet godt til, men at han var stille. Var nærmest i chok for normalt er der lyd i ham heletiden!
Er det bare noget vi må leve med, gør vi noget galt eller er vuggestue bare for meget for ham. Jeg er knust /: jeg sidder nu på værelset med ham, han leger selv (sjældent) med lukket dør fordi far prøver at få lillebror til at sove og sådan kan vi så sidde længe (fed dag)
Han bliver også ved med at pege på hans seng og jeg spørg om han vil sove, han nikker ja. Men han er umulig at ligge han vil bare ikke.
Er nok genkendelig for nogle få, vær sød at respekter

Anmeld