Sandaler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

Mor til Frederic og Freya

Må jeg spørge hvorfor en 2-årig ikke har brug for beskyttelse af sine tæer? Hun kører aldrig på cykel/scooter, løber osv? Undrer mig bare da de fleste børns sko-snuder er meget slidte og det er der jo en grund til er bare nysgerrig.. 

Hun fik en balance cykel/løbe cykel til sin 1 års fødselsdag og har kørt på den fra første dag, så hun har ikke gidet de scootere lige siden - det går alt for langsomt.

Så hendes alm sko har aldrig været slidte på snuden af at blive slæbt efter kørsel på scootere.

Motorisk er hun lang fremme og har siden hun var 1,5 år øvet i at slå koldbøtter - finder ting at sidde/stå på ned af trappen - hopper højt på trampolin og kun nu hoppe så højt at hun kan strække ben, lande på numsen og op igen.

Oveni kan jeg huske fra sidste sommer hvor gal hun blev på sine lukkede sandaler pga småsten og sand ikke kan komme ud. Og de var heller ikke slidte på snuden.

Og ecco's kan tåle hun finder en spand med vand og sand mm kan hun selv få ud.

Vores den store på 5,7 år har også åbne sandaler, på trods af han stadig vælter osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Vik

Janne T. skriver:

De er flotte! Hvor er de fra? 

Det er Bisgaard og de er bare så lækre 

Anmeld

30. april 2014

Aagaard

DKA skriver:

Vil du skrive hvordan de er?

De er ikke kommet endnu, men når de gør vil jeg gerne :-)

Anmeld

30. april 2014

Laulund87

Maria har et par helt almindelige åbne Ecco sandaler i lilla. Paw Sko har haft fødselsdagstilbud så de kostede kun 300 kr

Anmeld

30. april 2014

liten-mamma

Jeg har lige købt dem her fra Ecco til min pige på 16 mdr  

Ecco er altid en sikker vinder, den har god støtte og sidder godt på min datters fod. Andre mærker lavere pænere modeller, men synes Ecco er bedre og det er jo det der tæller.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Her blev det også Ecco. Jeg har haft svært ved at finde nogle gode sko, da hun har små fødder og str. 20 er lidt stor til hende, men Eccos sandaler sidder godt på trods af, at det også er en str. 20. Og så klager jeg bestemt ikke over prisen på 150 kr.

Anmeld

1. maj 2014

Alexander&Lærke

Jeg blev lidt nærrig i år, jeg havde først købt et par by kier til min datter på næsten tre. Men de kostede 500 kr, og jeg syntes ikke de sad så godt som de burte, så sendte dem retur pga af prisen og pasformen. 

Den anden dag var jeg i føtex for at kigge efter strømper, og ved strømperne var der også sandaler, min øjne blev fanget af et par sølv dille, de lignede til forveksling dem jeg jeg havde haft fra by kier, men en god tyk gummisål og så var de dejlige bløde inden i og meget fliksibel. så dem købte jeg og de sidder perfekt og nu vil hun slet ikke af med dem igen.... Så håber vi bare de holder. Men prisen var i orden og de er pæne i mine øjne.... 

Den store på næsten 7, ved jeg ikke om skal have nogle, han har ikke gidet dem de sidste år....

Anmeld

1. maj 2014

MomInTheMaking

Francisca skriver:

Hvilke sandaler har i købt til jeres små pus? Eller hvilke overvejer i at købe? Kom gerne med billeder

Vi har købt de her sommersko som er ret åbne. Hvis hun skal have noget mere sandal agtigt bliver det nok bare nogen billige fra HogM. Men sidste år havde hun nogen ligesom de lilla bare i andre farver og de var helt perfekte.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2014

spj

Jeg har lige været nede og købe disse i str 28.

Har ikke prøvet det mærke før, så er spændt på hvordan de er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.