Sandaler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

L&V

TrineMine86 skriver:

Må jeg spørge hvorfor en 2-årig ikke har brug for beskyttelse af sine tæer? Hun kører aldrig på cykel/scooter, løber osv? Undrer mig bare da de fleste børns sko-snuder er meget slidte og det er der jo en grund til er bare nysgerrig.. 

L ka ik passe de lukkede sandaler da hun har en ekstrem smal fod og du ka tro jeg var bekymret over det at hun sku ha en åben model men der sagde sko damen at hvis man sørgede for der var den 1cm som man går ud fra ville deres tær aldrig komme i kontakt med jorden i de tilfælde eller der ku ske nogle af de 100 ting jeg var bekymret for. Og ganske rigtigt hun ku alt det samme og der skete ikke noget med de små fusser. Men ku jeg ha valgt havde jeg os valgt den lukkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

FogL

Francisca skriver:

Hvilke sandaler har i købt til jeres små pus? Eller hvilke overvejer i at købe? Kom gerne med billeder

Jeg har købt ecco sandaler til min pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

DKA

15% på en del Ecco modeller på deres hjemmeside idag :-)

Anmeld

27. april 2014

DKA

Aagaard skriver:

http://www.zalando.dk/keen-whisper-trekkingsandaler-lilla-ke543a04q-i12.html

Vi prøver at bestille disse hjem fra zalando - og håber på at de sidder godt, ellers må de retur

Vil du skrive hvordan de er?

Anmeld

27. april 2014

AnthonsMor

Hvilke sandaler har i købt til jeres små pus? Eller hvilke overvejer i at købe? Kom gerne med billeder

Har endnu ikke købt, da min søn ikke går helt endnu, så vil vente til han er helt klar!

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig han fik disse, og hvis ikke de går, så må vi finde på noget andet

http://www.skolageret.dk/gfx/image.asp?file=/gfx/products/2593-11_1.jpg&height=600&width=960&crop=no&cache=no&key=86c838f81ae198d53e4e73cd0bc4b568&nopicture=spacer.gif 

Anmeld

27. april 2014

cecilie1984

Francisca skriver:

Til Freja på næsten 3 har jeg købt et par lukkede sandaler fra skofus

til Emilie på næsten 6 har jeg købt et par åbne sandaler. Med glimmer og sådan. Hun valgte dem selv :-) 

Anmeld

27. april 2014

lineog4

I år havde jeg et par angulus liggende som jeg havde købt sidste år på tilbud til både Linus og Dina. Dem til Liam var for store, så han får et par Rap jeg fandt på tilbud.

jeg kan bedst lide rap for de sidder bedst på mine børn, men fik angulus sandaler til 70% og det var et for godt tilbud 

Anmeld

27. april 2014

GUSO

Mine børn har meget smakke fødder så her køber vi ecco

Anmeld

27. april 2014

Sujan

Tror min datter på 2 år skal have dem her fra superfit i år:-)

Anmeld

27. april 2014

modesty

Francisca skriver:

Jeg synes klart at Eccos er de bedste. De er ikke lige så pæne som nogle af de andre mærker (Angulus, Bisgaard, Bundgaard o.s.v.), men de sidder bare bedre på min søns fod, de er lettere, blødere o.s.v. Så jeg regner stærkt med at det bliver Ecco igen i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.