Sandaler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

ESV

Francisca skriver:

Hvilke sandaler har i købt til jeres små pus? Eller hvilke overvejer i at købe? Kom gerne med billeder

Jeg ender altid med at købe Bisgaard har endnu ikke købt men de sko plejer bare at sidde som var de lavet til min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Mor til Frederic og Freya

Francisca skriver:

Hvilke sandaler har i købt til jeres små pus? Eller hvilke overvejer i at købe? Kom gerne med billeder

Freya på 2 år har fået Ecco sandal, den åbne model - da hun ikke har brug for beskyttelse af tæer og ikke behøver fast hælkap.

Så det ligner en voksen model Ecco sandal, bare i mini str...

Hun fik sine i str 24 og har brugt dem indenfor i en del uger nu.

Anmeld

26. april 2014

ano14316

Jeg tror det bliver Ecco men venter lidt med at købe da vi lige har været igennem et sko helved da min søn ligger imellem 2 str. Og åbenbart har en lidt smal fod, hvilket jege ikke har tænkt over da han kun har haft Ecco og Adidas indtil nu som begge er lidt smalle sko... Men desværre synes jeg bare ikke Schow sko til drenge i år er særlig fede det er mørke og kedelige i farven, sådan rigtig efterårs/vinter artige.. men efter at have besøgt 6 skobutikker har vi fundet et par der passer i længden dog lidt brede fra skofus..

Anmeld

26. april 2014

AnnaK89

Har kigget på et par fra Angulus med leopard-print, de er så fine - så tænker at jeg bestiller dem hjem og hvis ikke de er gode nok, så bliver det nok fra Ecco

Anmeld

26. april 2014

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Husk at købe dem med lukket tæer så de ikke skraber tæerne når de løber stærkt eller f.eks kører på scooter. 

Anmeld

26. april 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Har kigget på et par fra Angulus med leopard-print, de er så fine - så tænker at jeg bestiller dem hjem og hvis ikke de er gode nok, så bliver det nok fra Ecco

Dem kiggede jeg også på men hun har støvlen i leopard fra angulus så syntes det ville blive for ens hehe istedet fandt jeg nogle primigi sandaler i en mørk gammel rosa med lidt shine glimmer effekt og små sommerfugle
Pas på med at købe dem over nettet det er så svært med størrelser de skal helst prøve dem på, især angulus modeller er meget forskellige o str. Fra model til model

Anmeld

26. april 2014

StudPsyk

Vik skriver:

Har lige købt de her til prinsessen hun fik selv lov til at vælge mellem 2 par som sad bedst 

De er flotte! Hvor er de fra? 

Anmeld

26. april 2014

TrineMine86

Har købt disse angulus til min søn på 2 1/2 år 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2014

TrineMine86

Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya på 2 år har fået Ecco sandal, den åbne model - da hun ikke har brug for beskyttelse af tæer og ikke behøver fast hælkap.

Så det ligner en voksen model Ecco sandal, bare i mini str...

Hun fik sine i str 24 og har brugt dem indenfor i en del uger nu.

Må jeg spørge hvorfor en 2-årig ikke har brug for beskyttelse af sine tæer? Hun kører aldrig på cykel/scooter, løber osv? Undrer mig bare da de fleste børns sko-snuder er meget slidte og det er der jo en grund til er bare nysgerrig.. 

Anmeld

26. april 2014

Mivsen

Vi har købt Ecco igen i år, de sidder bare super.

Disse, men i brune..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.