Puha jeg har ondt af dig!
SÅdan havde jeg det fra uge 5 da jeg ventede min søn! Jeg prøvede akupunktur, som ikke hjalp, men jeg tror heller ikke det blev udført ordentligt! En anden gang vil jeg helt sikkert rette henvendelse til svangregangen og høre om de vil lave det istedet for egen læge.
Jeg nåede også at få emperal eller primperan (kan ikke huske hvilken af dem) - det er kvalmestillende stikpiller. Jeg nåede at tage dem et par gange, men jeg blev virkelig, virkelig træt/døsig af dem, og meget nedtrykt. Så når jeg havde taget dem sov jeg bare, sådan en mærkelig tung søvn. Jeg stoppede ret hurtigt med at tage dem, og fulgte så godt med på mit studie som jeg kunne. Sørgede for at sove rigtig, rigtig meget, det hjlap ikke men så havde jeg det ikke skidt imens.
Når du også havde kvalme sidst, kender du sikkert at alle "de gode råd"... seabands, mandler, mange små måltider, mad inden du står ud af sengen osv...
Medfølende kram herfra, det er overhovedet ikke sjovt!
Mit stoppede omkring uge 26/28 og jeg NØD resten af graviditeten. Endelig ikke mere kvalme, som ellers havde plaget mig døgnet rundt!
Anmeld