Jeg er i chok over din historie. Du er jo et enestående og smukt eksempel på, at man med mod og kærlighed godt kan klare sig, trods store bump på vejen.
Du har fået styrken til at kunne fungere som menneske og som en god mor. Lad ikke de vanvittige mennesker tag den mod og glæde fra dig.
Tilværelsen er til tider så urimelig og hård, at man til tider har svært ved at træk vejret.
Jeg har oplevet sorg og svigt i min barndom. Jeg har ting jeg stadig skal arbejde med, og ting jeg aldrig vil kunne ændre på. Men jeg er i live og er mor til en smuk dreng. Har valgt det gode i mit liv, og lever efter principper som holder mig fast på jorden.
Din mor er et dårligt menneske, og HUN fortjente dig ikke. Du er mere værd end hende.
Du har sikkert reddet din bror fra grimme oplevelser, og det er du en engel for. Du har allerede i en alder af 10år været så meget værd for andre.
Gi slip på dine forældre. Vælg det gode i dit liv, og dyrk den glæde du har i dine børn og familie. Vær taknemmelig og vær tilstede. Man kan alligevel ikke være tilstede fortiden... Slip dem.
Må alt lykke gå din vej
Anmeld