Anonym skriver:
Jeg er total lost. Skal stå for en nær venindes polterabend. Ved ikke helt hvor mange piger vi bliver, men nok omkring 4-6 stk. Budgettet siger ca. 400 kr pr mand. Måske lidt mindre.
jeg har undersøgt fiskespa, men har man fodvorter må man ikke være med, dildo party er jeg temmelig sikker på ikke er noget.
hvad har i af ideer
Poledancing (her gav vi en t-shirt hvorpå der var strøget et billede på at parret), brudevals (her havde vi arrangeret det hvor gommen skulle danse med bruden - mens vi andre anrettede maden som var bestilt udefra), pølsehorn og cupcakes efter poledancingen, forskellige lege hjemme hos mig, og så skulle vi købe en lille ting som skulle repræsentere vores forhold til bruden - eller noget som var typisk for os at lave med bruden. Og så skulle bruden gætter hvad der var fra hvem...
Og så lækker mad, dessert, forret, drink, osv. Masser af grin, musik, og sjove historier. Og til sidst et dildoparty samt scener fra Magic Mike på stort lærred 
Det var så god og sjov en dag. Og inge udklædning til bruden eller nogen anden...
Anmeld