Polterabend - hvad skal vi lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Havde godt læst om latter kursus men kunne ikke rigtig bestemme mig for hvad jeg synes

Jeg vil sige det sådan at det var en anderledes oplevelse jeg er ikke super meget til det, men de andre synes det var ret sjovt

Vi har forresten også været ude hvor bruden skulle malke en ko og det var bare så sjovt! Og rigtig billigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Maja88

Anonym skriver:

5 kamp,

Det vat vist.. øksekastning.. bueskydning.. gummistøvlekast...  

Og kan ikke husle resten

Anmeld

17. april 2014

Maja88

Anonym skriver:

Jeg havde overvejet Zumba, men tror bare vi kommer til at svede alt for meget. Så er gået lidt fra den ide. Øv det er så svært.

Man kan bare bede instruktøren om lette sange...

Anmeld

17. april 2014

Maja88

BabyMus skriver:

Jamen selv tak da.  Tænker bare det kunne være sjovt med lidt anderledes dans som man måske slet ikke selv ville være kommet i tanke om at prøve ellers!

Det er jo lige anledningen til sådan en polterabend!

Nu ved jeg jo som sagt ikke hvor i landet det befinder sig, men er det KBH området så kig på Lena Astrid (mavedans, bollywood og hula) og Lucy Bannon (bollywood og mavedans) og ellers det link jeg gav dig i første svar med Danmarks Mavedanserskole, den ligger på Vesterbro. Jeg kender nok kun dem her i KBH området, så hvis det ikke er her kan jeg nok ikke hjælpe så meget andet end at prøve at søge!

Der er Fyns mavedanserskole i Odense, det er den eneste jeg lige kender udover.

Hvorhenne af i landet taler vi om.. er zumbainstruktør.. så kan måskr anbefale..

Der er jo også bokwa... eller masala bhangra

Anmeld

19. april 2014

Loa

Er der ikke nogle ting der interesserer hende? Ting hun går op i eller laver i fritiden?

Det kan tit give inspiration...

Anmeld

19. april 2014

Savvy

Til min polterabend, blev jeg 'bortført' af to rockerlignede typer, bind for øjnene og kørt rundt i hvad føltes for evigt, de standsede hjemme hos mine forældre og jeg havde stadig bind for øjnene. Ingen sagde noget men begyndte at trække mig i tøjet, virkelig grimt tøj

så var jeg ude og sælge 'lykkepakker' ikke noget jeg gad, men gjorde det for de andres skyld så kørte vi go-kart, bowlede og spillede lasergame, mega fedt. Så spiste vi hjemme og der var lavet nogle festsange og konkurrencer, det var hyggeligt og derefter tog vi i byen. Til brylluppet fik manden og jeg så en bog med billeder i af vores polterabends (han havde holdt sit samme dag) så genial idé og et godt minde

Anmeld

19. april 2014

CH2012

Anonym skriver:

Jeg er total lost. Skal stå for en nær venindes polterabend. Ved ikke helt hvor mange piger vi bliver, men nok omkring 4-6 stk. Budgettet siger ca. 400 kr pr mand. Måske lidt mindre.

jeg har undersøgt fiskespa, men har man fodvorter må man ikke være med, dildo party er jeg temmelig sikker på ikke er noget.

hvad har i af ideer

Poledancing (her gav vi en t-shirt hvorpå der var strøget et billede på at parret), brudevals (her havde vi arrangeret det hvor gommen skulle danse med bruden - mens vi andre anrettede maden som var bestilt udefra), pølsehorn og cupcakes efter poledancingen, forskellige lege hjemme hos mig, og så skulle vi købe en lille ting som skulle repræsentere vores forhold til bruden - eller noget som var typisk for os at lave med bruden. Og så skulle bruden gætter hvad der var fra hvem... Og så lækker mad, dessert, forret, drink, osv. Masser af grin, musik, og sjove historier. Og til sidst et dildoparty samt scener fra Magic Mike på stort lærred

Det var så god og sjov en dag. Og inge udklædning til bruden eller nogen anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.