Polterabend - hvad skal vi lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Jeg lavede for min søster

hun blev iførst kostume, skulle rundt på forskellige poster inde i byen, hun fik en opgave og når hun havde udført det fik hun en præmie

Så spillede vi noget velcrobold, hvor man putter den ene side velcro på en bold, og den anden side på spillernes trøjer (bryster og røv) og man måtte ikke gribe med hænderne

Og så havde vi dildoparty

og til sidst tog vi i byen og paaaaarty

så havde jeg købt sprut og snacks i tyskland, alle tingene til legen i genbrug og så var der morgenmad/frokost (det var det samme vi fik) og pizza til aften

Vi kom vidst af med 400 hver

Ser vildt sjovt ud. Men tvivler på veninden er med på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

LMX

Anonym skriver:

Hvad er croquis tegning?

Tegne efter en nøgenmodel

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg ville også klart sige noget med noget dans hvor man kan få grinet rigtig meget mens man lærer det! Evt. pole, mavedans, burlesque osv.

Nu ved jeg ikke hvor I landet det foregår, men ved der er polterabend arrangementer med mavedans her på denne danseskole i KBH: http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_polterabend.htm

Og ellers er det bare at søge, så skal der nok komme noget op andre steder i DK er jeg sikker på. God fornøjelse.

Jeg havde overvejet Zumba, men tror bare vi kommer til at svede alt for meget. Så er gået lidt fra den ide. Øv det er så svært.

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Vi lavede et glasfad hos en glaskunstner i Lillering ved Århus. Jeg lavede den midterste del og mine veninder lavede så de firkanter rundt om. Bedste gave man kan få. Den er så fin og jeg værner sådan om den. 

Håber du er opmærksom på den kommende bruds grænser og ønsker for en polterabend. 

Kh. Malene 

Ej en sød tanke. Sådan noget betyder altså også bare rigtig meget for en.

jeg har hende fuldstændig i mine tanker. Jeg selv ville elske wellness feks, men det ved jeg bare hun ikke gider. Og hun vil heller ikke gøre til grin. Men hun elsker udfordringer. Og de vildeste forlystelser i Tivoli. Så det er lige en balance 

Anmeld

17. april 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg havde overvejet Zumba, men tror bare vi kommer til at svede alt for meget. Så er gået lidt fra den ide. Øv det er så svært.

Ja okay, det kan jeg godt se. Det er selvfølgelig lidt dumt når man skal videre. Jeg vil tro at I ikke kommer til at svede nær så meget under mavedans, det er mere bare for sjov når det ikke er længere tid.

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Tegne efter en nøgenmodel

Åh okay. Kunne være sjovt selv om ingen af os kan tegne

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se. Det er selvfølgelig lidt dumt når man skal videre. Jeg vil tro at I ikke kommer til at svede nær så meget under mavedans, det er mere bare for sjov når det ikke er længere tid.

Ja det kan du have ret i. Det skal i hvert ske noget andet end man normalt ville gøre. 

Anmeld

17. april 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Ja det kan du have ret i. Det skal i hvert ske noget andet end man normalt ville gøre. 

Ja helt sikkert! Der er jo også Bollywood og Hula dans hvis det er.  Og ja, jeg elsker dans hehe.

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ja helt sikkert! Der er jo også Bollywood og Hula dans hvis det er.  Og ja, jeg elsker dans hehe.

Skal da vist lige ind og have søgt på det. Tusinde tak

Anmeld

17. april 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Skal da vist lige ind og have søgt på det. Tusinde tak

Jamen selv tak da.  Tænker bare det kunne være sjovt med lidt anderledes dans som man måske slet ikke selv ville være kommet i tanke om at prøve ellers!

Det er jo lige anledningen til sådan en polterabend!

Nu ved jeg jo som sagt ikke hvor i landet det befinder sig, men er det KBH området så kig på Lena Astrid (mavedans, bollywood og hula) og Lucy Bannon (bollywood og mavedans) og ellers det link jeg gav dig i første svar med Danmarks Mavedanserskole, den ligger på Vesterbro. Jeg kender nok kun dem her i KBH området, så hvis det ikke er her kan jeg nok ikke hjælpe så meget andet end at prøve at søge!

Der er Fyns mavedanserskole i Odense, det er den eneste jeg lige kender udover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.