Polterabend - hvad skal vi lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

tarkoflen

Hvis det er i Århus var vi inde og lave glasperler til et armbånd til min veninde og det var vildt hyggeligt og et godt minde at have

Hvis l er ude i noget dans er det jo tit et sted med badefaciliteter

Vi har også været på latterkursus, en lidt særlig oplevelse,men ok sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

BabyMus

tarkoflen skriver:

Hvis det er i Århus var vi inde og lave glasperler til et armbånd til min veninde og det var vildt hyggeligt og et godt minde at have

Kommer det ikke lidt an på hvor man danser henne? Altså om der er bad mener jeg.  Nu har jeg efterhånden været i nogle dansestudier, men jeg har aldrig oplevet at der har været badefaciliteter. De gange der har været det, så har det været på en skole.

Anmeld

17. april 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Sang indspilningen er desværre for dyrt. Men kunne være skide sjovt. Med hensyn til poledans kunne jeg godt se det sjove i det. Men nogle af veninderne har lidt ekstra kg på, og har set familien fra bryggen hvor kosten vælter med en pole stang så det tør jeg ikke begive mig ud i men overvejede Zumba. Men tænker om ikke vi bliver for svedige

Jeg skal selv til en venindes polterabend hvor vi skal poledance, og selvom jeg vejer for meget glæder jeg mig

Anmeld

17. april 2014

Hullabullabulla

Qrocis eller hvordan det nu staves er også ret sjovt

Og hvis du overvejer zumba så prøv at høre det nærmeste træningscenter, de har jo også bad. Vi gjorde det til en venindes polterabend og der kunne vi frit tage bad bagefter

Anmeld

17. april 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Ser vildt sjovt ud. Men tvivler på veninden er med på det.

nej, det er jo meget efter hvad ens brud er med på

Anmeld

17. april 2014

PernilleogLouis

Til min venindes startede vi med en brunch hos mig - så var vi ude hos en fotograf og få taget billeder af os alle som en minde til hende, så var vi i dyrehaven og ride og sluttede af med aftensmad hjemme hos en af pigerne Vi var også kun 6 og det skulle ik være for dyrt og mange ting er bare rigtig dyrt at lave

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Havde godt læst om latter kursus men kunne ikke rigtig bestemme mig for hvad jeg synes

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg skal selv til en venindes polterabend hvor vi skal poledance, og selvom jeg vejer for meget glæder jeg mig

Så ryger poledans også på listen  

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Til min venindes startede vi med en brunch hos mig - så var vi ude hos en fotograf og få taget billeder af os alle som en minde til hende, så var vi i dyrehaven og ride og sluttede af med aftensmad hjemme hos en af pigerne Vi var også kun 6 og det skulle ik være for dyrt og mange ting er bare rigtig dyrt at lave

Ej super ide med billedet. Det tror jeg da også vi skal

Anmeld

17. april 2014

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Ej super ide med billedet. Det tror jeg da også vi skal

hun blev rigtig glad for det især fordi det vat med os allesammen - stort hit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.