Polterabend - hvad skal vi lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.610 visninger
36 svar
6 synes godt om
16. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er total lost. Skal stå for en nær venindes polterabend. Ved ikke helt hvor mange piger vi bliver, men nok omkring 4-6 stk. Budgettet siger ca. 400 kr pr mand. Måske lidt mindre.

jeg har undersøgt fiskespa, men har man fodvorter må man ikke være med, dildo party er jeg temmelig sikker på ikke er noget.

hvad har i af ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er total lost. Skal stå for en nær venindes polterabend. Ved ikke helt hvor mange piger vi bliver, men nok omkring 4-6 stk. Budgettet siger ca. 400 kr pr mand. Måske lidt mindre.

jeg har undersøgt fiskespa, men har man fodvorter må man ikke være med, dildo party er jeg temmelig sikker på ikke er noget.

hvad har i af ideer

Massage, wellness , poledance, sangindspilning, minigolf

Anmeld

16. april 2014

Morgensol

Poledance, lerdueskydning, indspille en sang, croquis tegning, bruden kan få lavet lækre negle/ansigtsbehandlinger..

Anmeld

16. april 2014

Maja88

Poledance..

Zumba..

Vi havde 5 kamp

Sumobrydning i kæmpe dragter..

"Bordfodbold" med os som spillere

Anmeld

16. april 2014

LilleLene

Anonym skriver:

hvad har i af ideer

Jeg lavede for min søster

hun blev iførst kostume, skulle rundt på forskellige poster inde i byen, hun fik en opgave og når hun havde udført det fik hun en præmie

Så spillede vi noget velcrobold, hvor man putter den ene side velcro på en bold, og den anden side på spillernes trøjer (bryster og røv) og man måtte ikke gribe med hænderne

Og så havde vi dildoparty

og til sidst tog vi i byen og paaaaarty

så havde jeg købt sprut og snacks i tyskland, alle tingene til legen i genbrug og så var der morgenmad/frokost (det var det samme vi fik) og pizza til aften

Vi kom vidst af med 400 hver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2014

BabyMus

Anonym skriver:

hvad har i af ideer

Jeg ville også klart sige noget med noget dans hvor man kan få grinet rigtig meget mens man lærer det! Evt. pole, mavedans, burlesque osv.

Nu ved jeg ikke hvor I landet det foregår, men ved der er polterabend arrangementer med mavedans her på denne danseskole i KBH: http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_polterabend.htm

Og ellers er det bare at søge, så skal der nok komme noget op andre steder i DK er jeg sikker på. God fornøjelse.

Anmeld

17. april 2014

Malene76

Anonym skriver:

hvad har i af ideer

Vi lavede et glasfad hos en glaskunstner i Lillering ved Århus. Jeg lavede den midterste del og mine veninder lavede så de firkanter rundt om. Bedste gave man kan få. Den er så fin og jeg værner sådan om den. 

Håber du er opmærksom på den kommende bruds grænser og ønsker for en polterabend. 

Kh. Malene 

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Massage, wellness , poledance, sangindspilning, minigolf

Sang indspilningen er desværre for dyrt. Men kunne være skide sjovt. Med hensyn til poledans kunne jeg godt se det sjove i det. Men nogle af veninderne har lidt ekstra kg på, og har set familien fra bryggen hvor kosten vælter med en pole stang så det tør jeg ikke begive mig ud i men overvejede Zumba. Men tænker om ikke vi bliver for svedige

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Poledance, lerdueskydning, indspille en sang, croquis tegning, bruden kan få lavet lækre negle/ansigtsbehandlinger..

Hvad er croquis tegning?

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Poledance..

Zumba..

Vi havde 5 kamp

Sumobrydning i kæmpe dragter..

"Bordfodbold" med os som spillere

5 kamp,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.