Øv øv øv. Vi er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Mathilde

Gud hvor må det være hårdt! Jeg sender alle mine positive tanker til jer og mine fingre er også krydsede

fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Moar'en

Så har kirugen lige ringet og operationen er gået rigtig godt. Nu venter vi på de har sat ham til på intensiv igen, så må vi komme over og se ham. Jeg skriver senere til dem af jer der er intereseret hvordan han har det.

Tak for alle tankerne og knuserne.

Mange Knus Rikke

Anmeld

10. august 2009

Mathilde

Lindskjold skriver:

Så har kirugen lige ringet og operationen er gået rigtig godt. Nu venter vi på de har sat ham til på intensiv igen, så må vi komme over og se ham. Jeg skriver senere til dem af jer der er intereseret hvordan han har det.

Mange Knus Rikke

Hvor er det godt at høre!

Anmeld

10. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Lindskjold skriver:

Mange Knus Rikke

Ej hvor dejligt...

ønsker jer stadig held, lykke og god bedring til bettemanden. Et ønske om at I snart alle sammen må komme hjem i vante omgivelser igen.

Så I får atter lige en kæmpe med på vejen...

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Så har jeg været over og se lidt til viktor, var nød til at gå da der er vagt skifte og de jo er 2 på stuen. Han har det godt han er koblet til mange ting og har rigtig mange slanger alle steder. De har lige fjernet hans respirator og det gik perfekt han trækker fint vejret selv. Han har endnu ikke været vågen, men han får også en del morfin, så de er 100 % på at han ikke har ondt. Han har det efter omstændighederne godt. Det var bare så dejligt at få lov at se ham igen. Og så fik vi taget billeder af ham så vi har til han bliver større og vi kan forklare og snakke ud fra dem.

Endnu en gang tusind tak for alle beskeder og kram

Knus Rikke

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Så har jeg været over og se lidt til viktor, var nød til at gå da der er vagt skifte og de jo er 2 på stuen. Han har det godt han er koblet til mange ting og har rigtig mange slanger alle steder. De har lige fjernet hans respirator og det gik perfekt han trækker fint vejret selv. Han har endnu ikke været vågen, men han får også en del morfin, så de er 100 % på at han ikke har ondt. Han har det efter omstændighederne godt. Det var bare så dejligt at få lov at se ham igen. Og så fik vi taget billeder af ham så vi har til han bliver større og vi kan forklare og snakke ud fra dem.

Endnu en gang tusind tak for alle beskeder og kram

Knus Rikke

Årh hvor er det dejligt at høre  Hvor er jeg glad for det er overstået ,, Nu kan i alle slappe lidt af og bare nyde at være forældre

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Årh hvor er det dejligt at høre  Hvor er jeg glad for det er overstået ,, Nu kan i alle slappe lidt af og bare nyde at være forældre

det bliver forhåbentlig bedre i hvert fald.

Anmeld

10. august 2009

smokie

Hvor er det bare dejligt at høre at det er gået så fint håber snart at alt erovre og i rigtig kan nyde jeres søn...

Nadia

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

Lindskjold skriver:

Det må du gerne. Viktor er hjertebarn og har et univentrikulært hjerte, som i store træk vil sige at han kun har et hjertekammer. Så både hans iltet og uiltet blod bliver blandet og sendt både til kroppen og til lungerne. Jeg har prøvet at forklare det lidt bedre under den der hedder lidt om mit hjertebarn Viktor.
Knus Rikke

Den lille skat!!!! Ej hvor hård en start at få i verden!!!

KÆMPEOG MASSER AF VARME TANKER!!!

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Ja han får prøvet lidt af hvert. Men han er en glad lille mand.
Billedet er taget igår da vi ankom til børne afdelingen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.