Øv øv øv. Vi er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Moar'en

LotteGabriella skriver:

ååh det var dejligt at høre børneafdeling er helt klart et skønt fremskridt i stedet for intensiv

Det er helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Moar'en

Senia skriver:

Hvor dejligt at hører det er gået så godt og at I nu er flyttet over på børneafdelingen

Hvordan takler han ellers hele situationen, den kære Viktor?

Jeg synes han klare det rigtig rigtig flot. Han bliver dog meget gal/ked af det når han skal have sin medicin, og det er desværre stadig lidt tit. Men ellers er han bare så glad nu og leger.

Anmeld

14. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Lindskjold skriver:

Jeg synes han klare det rigtig rigtig flot. Han bliver dog meget gal/ked af det når han skal have sin medicin, og det er desværre stadig lidt tit. Men ellers er han bare så glad nu og leger.

må jeg spøger hvad der er glat med ham?

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Ja rimelig, han leget og smiler, men bliver stadig hurtig træt, men han er også stadig på morfin

Det er også hårdt med morfin for så lille en mand  Det trætter selv en fuldvoksen mand   Dejligt han har det så godt .

Anmeld

14. august 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Det er også hårdt med morfin for så lille en mand  Det trætter selv en fuldvoksen mand   Dejligt han har det så godt .

Ja det er bare så fantastisk.

Anmeld

14. august 2009

Moar'en

ungmor92 skriver:

må jeg spøger hvad der er glat med ham?

Han har en alvorlig hjertefejl. Og fik åben hjertekirugi i mandags.

Anmeld

14. august 2009

Trolde_mor

Hvor er det bare dejligt. Han syntes vel det er lidt spændende med alt det legetøj? hehe...

Men ja, han kan vel heller ikke forstå hvorfor han nu skal have den medicin, når han ikke kan li' det... Men så er det jo godt han kan glemme det lidt igen og lege og hygge sig lidt, indtil næste gang han skal have medicin selvfølgelig. Det viser også bare hvor stærk den kære Viktor er..

Hvordan har I det ellers?

Anmeld

14. august 2009

Moar'en

Senia skriver:

Hvor er det bare dejligt. Han syntes vel det er lidt spændende med alt det legetøj? hehe...

Men ja, han kan vel heller ikke forstå hvorfor han nu skal have den medicin, når han ikke kan li' det... Men så er det jo godt han kan glemme det lidt igen og lege og hygge sig lidt, indtil næste gang han skal have medicin selvfølgelig. Det viser også bare hvor stærk den kære Viktor er..

Hvordan har I det ellers?

Ja det er dejligt.
Vi har det faktisk godt. Det hele er gået så fint, men jeg må indrømme at når han bliver rigtig ked af et eller andet omkring det her får jeg vildt dårlig samvittighed over at udsætte ham for det, ikke at jeg har noget valg for fik han ikke operationen ville han ikke overleve ret længe. Men det er nok det hårdest, hvis bare jeg kunne gå i hans sted gjorde jeg det uden tøven

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Jubi, vi har fået afvide at vi må komme hjem på orlov på lørdag, hvis der da ikke komme noget nyt i vejen. Så skal vi komme igen mandag og forhåbentlig udskrives

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Jubi, vi har fået afvide at vi må komme hjem på orlov på lørdag, hvis der da ikke komme noget nyt i vejen. Så skal vi komme igen mandag og forhåbentlig udskrives

Endelig  Det lyder lækkert jeg  for intet træder til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.