Øv øv øv. Vi er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

Moar'en

Beck skriver:

Ai
Oev lille mus, krydser fingre for jer

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

LotteGabriella

Lindskjold skriver:

ja Viktor fik det igår dårligt og ligger nu på intensiv, øv øv øv. Han skal opereres i morgen tidligt, så kryds lige alt der kan krydset for at operationen går godt. Smutter igen skal op og sige god nat til min smukke lille dreng.

jeg krydser fingre alt hvad jeg kan og sender masser af positiv energi

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

LotteGabriella skriver:

jeg krydser fingre alt hvad jeg kan og sender masser af positiv energi

Mange tusind tak

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Så er mig og gemalen oppe. Vi skal til at over til vores lille mand, og om en time skal han køres til operation

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Årh søde  For søren hvor jeg føler med jer ,,  Sender mine tanker til jer alle ,,  Knus

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Årh søde  For søren hvor jeg føler med jer ,,  Sender mine tanker til jer alle ,,  Knus

Mange tak, det varmer.

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Så er han bedøvet og nu kan vi så bare vente.

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Puha kan huske hvordan jeg havde det da min store dreng som 9 mdr skulle bedøves og have lagt dræn i  Og det var endda en bagatel ,,, Hvor lang tid kommer det til at tage ? og hvor mange operationer mangler han så ?

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Lindskjold skriver:

Årh sidder her og føler med jer, og krydser fingre alt hvad jeg kan, sender en masse kærlige tanker, om at det hele nok skal gå, så i inden længe har jeres dejlige lille Viktor i armene igen...

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Puha kan huske hvordan jeg havde det da min store dreng som 9 mdr skulle bedøves og have lagt dræn i  Og det var endda en bagatel ,,, Hvor lang tid kommer det til at tage ? og hvor mange operationer mangler han så ?

Jamen det regner med ca 4-5 timer og alt efter hvordan han har det, ser de om de vækker ham med det samme, eller venter til senere. Hvis alt går efter planen og der ikke går det mindste galt mangler han 1 stor operation endnu som han skal have når han er mellem 3-4 års alderen. Derudover skal han selvfølgerlig have nogle katheterundersøgelser i mellem tiden for at sikre at alt er som det skal være.

Med hensyn til din søn, så er det hårdt uanset om det er kort eller lang tid de skal bedøves, bare det at overlade dem fuldt ud til andre og ikke kan gøre noget for dem er virkelig grimt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.