Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lindskjold skriver:ja Viktor fik det igår dårligt og ligger nu på intensiv, øv øv øv. Han skal opereres i morgen tidligt, så kryds lige alt der kan krydset for at operationen går godt. Smutter igen skal op og sige god nat til min smukke lille dreng.
EEEEJ hvor hårdt for jer!!!!Hvad er der kommet til den lille mand?Og MASSER af til jer!!!!!
Beck skriver:Oev oev Krydser alt hvad der krydses kan Maa jeg spoerge hvad der er galt med Viktor?
Rikke skriver:Øv, stakkels jerHvad fejler den lille fyr?Skal i hvert fald nok krydse fingre for i morgen
ønskebarn74 skriver: EEEEJ hvor hårdt for jer!!!!Hvad er der kommet til den lille mand?Og MASSER af til jer!!!!!
Lindskjold skriver:Det må du gerne. Viktor er hjertebarn og har et univentrikulært hjerte, som i store træk vil sige at han kun har et hjertekammer. Så både hans iltet og uiltet blod bliver blandet og sendt både til kroppen og til lungerne. Jeg har prøvet at forklare det lidt bedre under den der hedder lidt om mit hjertebarn Viktor. Knus Rikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128