Øv øv øv. Vi er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.650 visninger
62 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Moar'en

ja Viktor fik det igår dårligt og ligger nu på intensiv, øv øv øv. Han skal opereres i morgen tidligt, så kryds lige alt der kan krydset for at operationen går godt. Smutter igen skal op og sige god nat til min smukke lille dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Becks

Lindskjold skriver:

ja Viktor fik det igår dårligt og ligger nu på intensiv, øv øv øv. Han skal opereres i morgen tidligt, så kryds lige alt der kan krydset for at operationen går godt. Smutter igen skal op og sige god nat til min smukke lille dreng.

Oev oev

Krydser alt hvad der krydses kan

Maa jeg spoerge hvad der er galt med Viktor?

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

9. august 2009

ønskebørn74

Lindskjold skriver:

EEEEJ hvor hårdt for jer!!!!

Hvad er der kommet til den lille mand?

Og MASSER af til jer!!!!!

Anmeld

9. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Øv, stakkels jer
Hvad fejler den lille fyr?

Skal i hvert fald nok krydse fingre for i morgen

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

Beck skriver:

Oev oev

Krydser alt hvad der krydses kan

Maa jeg spoerge hvad der er galt med Viktor?

Det må du gerne. Viktor er hjertebarn og har et univentrikulært hjerte, som i store træk vil sige at han kun har et hjertekammer. Så både hans iltet og uiltet blod bliver blandet og sendt både til kroppen og til lungerne. Jeg har prøvet at forklare det lidt bedre under den der hedder lidt om mit hjertebarn Viktor.
Knus Rikke

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

Rikke skriver:

Øv, stakkels jer
Hvad fejler den lille fyr?

Skal i hvert fald nok krydse fingre for i morgen

Det må du gerne. Viktor er hjertebarn og har et univentrikulært hjerte, som i store træk vil sige at han kun har et hjertekammer. Så både hans iltet og uiltet blod bliver blandet og sendt både til kroppen og til lungerne. Jeg har prøvet at forklare det lidt bedre under den der hedder lidt om mit hjertebarn Viktor.
Knus Rikke

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

ønskebarn74 skriver:

EEEEJ hvor hårdt for jer!!!!

Hvad er der kommet til den lille mand?

Og MASSER af til jer!!!!!

Knus Rikke

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

Jeg ved godt i alle fik det samme svar og det bliver vist 3 gange men synes ikke jeg vil sidde og omformulere det. Håber det er okay

Anmeld

9. august 2009

Becks

Lindskjold skriver:

Knus Rikke

Ai
Oev lille mus, krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.